
Від Koenigsegg та Qoros з'явився автомобіль з двигуном без розподільчого валу

Шведи з FreeValve, які контролюються компанією Koenigsegg, разом з китайцями з Qoros презентували прототип з інноваційним силовим агрегатом, позбавленим розподільчого валу разом з дросельною заслонкою. Дебютував концепт на Пекінському автосалоні.
Прототип, що має «унікальний» 4-циліндровий мотор, назвали Qoros Qamfree. Стандартний розподільчий вал і дросельна заслонка з відповідним навісним обладнанням були замінені на систему актуаторів з пневматичним приводом, гідравлічним запором, а також електроуправлінням (технологію назвали Pneumatic-Hydraulic-Electric-Actuator).
Ця технологія дозволяє надзвичайно точно контролювати закриття та відкриття клапанів, які незалежні один від одного протягом усього циклу згоряння. Подібні мотори легші, компактніші, економніші, а також продуктивніші стандартних агрегатів.
У Пекіні концепт дебютував під пильним поглядом голови компанії FreeValve Урбана Карлссона та голови ради директорів FreeValve, який є також керівником Koenigsegg, Крістіаном фон Кенігсеггом.
Він заявив, що вся компанія вірить у те, що в недалекому майбутньому індустрія автомобілів зможе перейти на мотори з безкулачковим механізмом клапанного приводу. Механізм буде революційним продуктом.
Раніше фон Кенігсегг говорив, що компанія хотіла застосовувати технічні напрацювання обох фірм на машинах масового користування. Шведи вважають, що технологію PHEA додадуть у мотори внутрішнього згоряння, а вона почне їхнє нове життя перед тим, як всі світові автопроизводителі перейдуть на гібридні установки та ті, що працюють на електриці.