Перший Гібридний Porsche 911: 532 Кінські Сили за $166,895

Перший Гібридний Porsche 911: 532 Кінські Сили за $166,895
Авто Новини

Porsche завжди вносить значні зміни в свої моделі, але новий 911 на шасі 992 особливо виділяється. Для 2025 року нова Carrera GTS поєднує задньо-розташований плоский шестициліндровий двигун з електромотором та електричним турбокомпресором, що забезпечує потужність у 532 кінські сили та 449 фунт-футів крутного моменту. Вихід моделі запланований на кінець року.

Carrera GTS оснащена новим 3.6-літровим плоским шестициліндровим двигуном, замість старого 3.0-літрового, який залишиться у деяких інших моделях 911. Цей новий двигун сам по собі виробляє 478 к.с. та 420 фунт-футів крутного моменту, що на п'ять к.с. більше, ніж у попередньої версії GTS. Гібридна система дозволяє замінити два турбокомпресори на один електричний. Турбокомпресор оснащений 11-кіловатним (14.7 к.с.) електромотором, який швидко розкручує турбіну, зменшуючи турболаг та повертати енергію до 400-вольтової батареї.

Перший Гібридний Porsche 911: 532 Кінські Сили за $166,895

Крім того, 32.6-кіловатний тяговий електромотор розташований між двигуном і восьмишвидкісною коробкою передач з подвійним зчепленням. Обидва двигуни працюють від невеликої 1.9-кіловат-годинної батареї, розташованої під переднім капотом, де зазвичай знаходиться 12-вольтова батарея в інших моделях 911. Ця 12-вольтова батарея переміщується в відсік за задньою полицею. Ця силова установка розроблена для підвищення продуктивності на всьому діапазоні обертів двигуна, підтримуючи ідеальне співвідношення повітря і палива 14.7:1.

Нова Carrera GTS важить на 103 фунти більше, ніж попередня модель, через додаткове стандартне обладнання, включаючи рульове керування задніми колесами. Однак, додаткова потужність повністю компенсує цю вагу. Це перша модель 911 Carrera, яка розганяється до 60 миль/год менш ніж за 3 секунди, а саме за 2.9 секунди.

Carrera GTS також отримала нові активні аеродинамічні заслінки для поліпшення охолодження без збільшення опору. Передні та задні фасади зазнали стилістичних змін, з’явилися нові варіанти коліс, а задні шини стали ширшими до 315/30ZR21, тоді як передні залишилися на 245/35ZR20. Усередині найбільш значущою зміною є нова, повністю цифрова панель приладів, яка замінила аналоговий тахометр. Однак, цифрова панель все ще зберігає тахометр на центральному місці, що є традиційним для 911.

Базова модель Carrera також отримала оновлення для 2025 року з турбокомпресорами та інтеркулерами від попередніх моделей GTS і Turbo. Потужність збільшилася на дев’ять кінських сил, а крутний момент залишився на рівні 331 фунт-фут. Фасади базової Carrera відрізняються від GTS і не мають активних охолоджувальних заслінок.

Перший Гібридний Porsche 911: 532 Кінські Сили за $166,895

На 2025 рік оновленими моделями будуть тільки базова Carrera та Carrera GTS, але незабаром з’являться інші версії. Porsche запропонує базову Carrera як купе з заднім приводом або кабріолет, тоді як GTS буде доступна як купе або кабріолет з заднім або повним приводом, а також як Targa з повним приводом. Моделі Turbo, Turbo S і GT3 RS також продовжать випускатися у 2025 році.

Ціни зросли для всіх моделей: базова Carrera зросла з $116,050 до $122,095, а GTS з $152,550 до $166,895. Ці підвищення виправдані збільшеною продуктивністю та стандартним обладнанням, особливо у моделі GTS.

Оновлені моделі 992 Carrera з’являться в дилерів восени, а Carrera GTS ближче до кінця року. Очікується, що лінійка 992.2 буде розширена іншими моделями, як гібридними, так і традиційними.