
Hyundai Ioniq 5 змінює правила гри, приваблюючи покупців конкурентів

За даними S&P Global Mobility, більше 74% продажів Ioniq 5 припадають на клієнтів, які раніше обирали автомобілі інших виробників. Якщо сучасний дизайн, інноваційні технології та висока динаміка цього електрокара змусили вас переглянути ставлення до Hyundai, ви не самотні. Дослідження, проведене з січня по жовтень 2024 року, свідчить, що модель принесла південнокорейському бренду тисячі нових клієнтів, завоювавши їх у конкурентів – показник, що перевищує середній для інших моделей Hyundai на 22 процентних пункти.
Іншим прикладом успіху є Cadillac Lyriq, де майже 73% нових покупців прийшли з-поміж інших марок, що на 16 пунктів більше за середній результат для бренду Cadillac. Деякі представники інших виробників мають нижчі абсолютні показники завоювання клієнтів у порівнянні з Lyriq та Ioniq 5, але все ж відзначаються значним перевищенням середніх показників своїх брендів.
Наприклад, Ford Mustang Mach-E та F-150 Lightning демонструють цікаву динаміку: незважаючи на те, що загальний показник переходів для Ford складає менше 37%, ці дві моделі збільшують цей рівень на щонайменше 21 процентний пункт.
Не всі електромобілі, проте, випереджають свої бензинові аналоги у здатності залучати нових клієнтів. Так, Porsche Taycan з показником у 61,2% виглядає досить переконливо, але він ледь відстає від середнього результату для всієї марки – різниця складає лише 0,3 пункту.
Найслабші результати зафіксовано у Toyota bZ4X: лише 33,5% його покупців – це нові клієнти, що на 7 пунктів менше від середнього рівня в 40,5%. Аналогічну ситуацію демонструє і Subaru Solterra, "близнюк" bZ4X, який займає третє місце знизу із завоюванням 45,3%. Обидві моделі відзначаються меншою потужністю та коротшим запасом ходу у порівнянні з такими конкурентами, як Ioniq 5, що, очевидно, не залишилося непоміченим потенційними покупцями.