
GMC могла назвати Denali найменуванням Tundra

Назва Denali стала символом преміальності для GMC, адже її обирає понад 30% покупців. Однак спочатку розглядалися інші варіанти. Згідно з ранніми ескізами, створеними дизайнером Карлом Ціпфелем, Denali могла називатися Tundra. Ця назва була зображена під логотипом GMC і вказувала на суперечки щодо фінального вибору імені.
Хоча назву Denali було обрано, ці події відбувалися паралельно з розробкою першого покоління Toyota Tundra. Ця модель, яка стала наступницею T100, з’явилася у 1999 році як автомобіль 2000 модельного року. Тим часом Yukon Denali дебютував у 1998 році для модельного року 1999.
Ціпфель також поділився деталями, які надихали його на створення дизайну Yukon Denali. Він пояснив, що на той час Yukon багато в чому повторював GMC Sierra, зокрема мав ідентичний передній вигляд. За його словами, "дизайн був не дуже цілісним," тому Denali стала першим кроком до концепції розкішного позашляховика.
Ціпфель розглядав Yukon Denali як автомобіль, що має втілювати елегантність седанів преміум-класу. Він замінив класичні хромовані бампери на витонченіші рішення, додав кузовні деталі, виконані в кольорі автомобіля, інтегровані вихлопні насадки й оригінальні фари. Цей підхід зробив Denali більш естетично вишуканим у порівнянні зі стандартною версією.
Сьогодні Denali перетворилася з однієї моделі на окремий суббренд преміум-класу. Одним із її сучасних представників є електричний пікап Sierra EV Denali, який вказує на подальший розвиток бренду.
Директор з дизайну екстер’єру GMC Гольт Вер зазначив: "Sierra EV демонструє нову мову об’ємів і форм, яка стане основою для майбутніх моделей." Це доповнюється оновленим інтер’єром із горизонтальними лініями та вертикально орієнтованими дисплеями.