BYD уклала угоду з японським урядом для забезпечення електроенергією за допомогою електрокарів

BYD уклала угоду з японським урядом для забезпечення електроенергією за допомогою електрокарів
Авто Новини

У рамках цих домовленостей електромобілі BYD будуть використовуватися для постачання енергії до притулків, лікарень та інших важливих об’єктів під час надзвичайних ситуацій.

Електромобілі BYD оснащені технологією "Vehicle to Home" (V2H), яка дозволяє використовувати автомобіль як джерело живлення для будинків чи бізнесу в екстрених випадках. Наприклад, модель BYD Atto 3 здатна забезпечити типовий будинок електроенергією на чотири дні. Автомобіль стандартно оснащений двостороннім зарядним пристроєм, що дозволяє передавати енергію з його батареї.

У липні 2022 року BYD офіційно вийшла на японський ринок, представивши три моделі електромобілів: Atto 3 (відомий у Китаї як Yuan Plus), Seal і Dolphin. 9 січня 2023 року моделі Atto 3 і Dolphin з’явилися у продажу в Японії, а в червні 2024 року компанія презентувала модель Seal.

З січня по вересень 2024 року продажі BYD у Японії досягли 1,742 одиниць, що на 96,6% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року, хоча загальні обсяги все ще невеликі.

Для порівняння, у першій половині 2024 року японці придбали 113,887 імпортованих автомобілів, що на 7% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Продажі електромобілів серед них становили 10,785 одиниць, що дорівнює майже 10% від загальної кількості імпортованих машин. У той же час BYD у першому півріччі 2024 року збільшила продажі на 88% у річному вимірі, реалізувавши 1,084 автомобілі. У рейтингу імпортованих авто компанія піднялася з 19-го місця у 2023 році на 14-те у 2024-му.

При цьому навіть Tesla продає в Японії лише близько 4,000–5,000 автомобілів щорічно. Японські споживачі здебільшого надають перевагу економічним гібридним моделям, а не електромобілям.

Залишається питання, чи зможе ця угода допомогти BYD покращити свої показники продажів на японському ринку в найближчі роки.