Lotus натякнула на можливість електрифікації Emira

Lotus натякнула на можливість електрифікації Emira
Авто Новини

Компанія розглядає варіант гібридизації Emira, що може продовжити її виробництво, оскільки бренд змінює підхід до створення модельного ряду та відкладає запуск довгоочікуваного електричного спортивного автомобіля.

Цей крок пов’язаний із низьким попитом на розкішні електромобілі, що змусило компанію скоротити свої плани щодо обсягів продажу на найближчі роки. Lotus також планує запровадити силову установку з розширеним діапазоном (REx), щоб зробити свої електрокари привабливішими для покупців.

Рішення означає відмову від попереднього плану повного переходу на електромобілі до 2028 року та ставить під питання майбутнє останнього спортивного автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння, який мав бути замінений електричним аналогом у найближчі роки.

Emira була представлена у 2021 році як останній автомобіль бренду з традиційним бензиновим двигуном. Вона стала наступником моделі Evora, на базі якої була розроблена.

Хоча Lotus ніколи не оголошувала офіційних термінів завершення виробництва Emira, попередній план передбачав появу її заміни – електричної моделі Type 135 – у 2027 році. Очікувалося, що тоді виробництво Emira буде поступово припинено.

Однак новий генеральний директор європейського підрозділу Lotus Ден Балмер припустив, що Emira може залишитися у виробництві, але вже з електрифікованим двигуном.

На запитання про можливість гібридної Emira Балмер відповів: "У сучасних умовах ми керуємося принципом 'ніколи не кажи ніколи'. Потрібно зберігати відкритість до нових ідей, враховувати запити ринку та використовувати технології, які є в нашому розпорядженні. "Можливість створення гібридної трансмісії існує, як і повністю електричних платформ. Усе залежить від технологій, доступних на момент розробки, і від того, наскільки вони відповідають нашим стандартам."

Lotus натякнула на можливість електрифікації Emira

На даний момент Emira доступна із двома типами двигунів: 2,0-літровим турбованим чотирициліндровим агрегатом від Mercedes-AMG потужністю 360 к.с. та компресорним V6 від Toyota потужністю 400 к.с. Ці двигуни, або їхні модифіковані версії, вже використовуються як частина гібридних систем у моделях Mercedes і Toyota. Це відкриває можливість для гібридизації Emira.

Подальша доля моделі залишається невизначеною через перенесення запуску Type 135. Цей електричний автомобіль мав замінити Emira, але його розробку відклали через рішення компанії тимчасово заморозити випуск нових моделей.

Крім того, Lotus відкрито заявляє, що очікує появи нових легких акумуляторних технологій. Це необхідно для того, щоб майбутній електричний спортивний автомобіль зберіг динамічні характеристики, властиві його бензиновим попередникам, таким як Elise.

Балмер підсумував: "Ми маємо чекати на розвиток технологій, які дозволять нам досягти необхідних характеристик. На цей момент існуючі рішення не відповідають нашим вимогам."