Audi E Concept: електричний універсал потужністю 764 к.с. для ринку Китаю
Хоча Audi присутня в Китаї з 1988 року, автовиробник вирішив адаптувати підхід. Тепер у співпраці з SAIC Audi запускає нові моделі з написом "AUDI" на кузові замість традиційного логотипа з чотирьох кілець. Концепт-кар Audi E стає початком цієї нової ери Audi для китайського ринку, орієнтуючись на побажання покупців у найбільш густонаселеній країні світу.
Попри глобальне захоплення позашляховиками, у Китаї популярність легкових автомобілів залишається високою, тому Audi E Concept має низький профіль універсалу. Його довжина — 191,7 дюйма, що на три дюйми коротше, ніж у Audi A6 Allroad 2024 року. Водночас, колісна база концепту трохи довша, на три дюйми ширша та на один дюйм нижча.
E Concept оснащений двома електромоторами на передній і задній осях, які разом забезпечують 764 к.с. і 590 фунт-футів крутного моменту. Універсал з повним приводом розганяється від 0 до 100 км/год за 3,6 секунди. Батарея на 100 кВт-год забезпечує до 700 км пробігу за китайським циклом CLTC, а архітектура на 800 вольт дозволяє додавати приблизно 370 км запасу ходу всього за 10 хвилин зарядки. Audi також зазначає, що концепт підтримує функції допомоги водію на шосе, у міському трафіку та для автоматизованого паркування.

Екстер’єр автомобіля відрізняється гладкими поверхнями та мінімалістичним передком із сучасними світловими елементами, що обрамлюють панель в колір кузова. Загальний вигляд схожий на електросуперкар E-Legend EL1, який наслідує дизайн Audi Sport Quattro, додаючи концепту Audi E більш квадратний контур. Світловий елемент "петля" також містить сенсори для автоматизованого керування та аеродинамічні деталі, а аналогічний дизайн продубльовано на задній частині авто.
Салон концепту обладнаний 4K-екранами, які простягаються на всю ширину панелі приладів. Два крайніх дисплеї виконують функцію цифрових бічних дзеркал. Також під екранами розташований сенсорний тачпад для навігації. Інтер’єр створений із використанням світлих тканин, деревини, сріблястих елементів та підсвітки фіолетового відтінку, що створює спокійну й сучасну атмосферу. Новітня операційна система виводить важливу інформацію на головний екран і використовує розпізнавання обличчя та голосовий асистент на базі штучного інтелекту.
Audi E Concept був розроблений за участі команд із Німеччини та Китаю, представляючи три нові серійні моделі, які з’являться на китайському ринку в середині 2025 року. За словами Audi, китайські покупці люксових автомобілів молодші, більш технічно обізнані та мають високі вимоги до підключеності й автоматизації. Фермін Сонейра, який раніше відповідав за електричний напрямок Audi, тепер очолює цей новий підрозділ, який отримав назву "AUDI" з акцентом на написання великими літерами.

Audi та SAIC роблять свій внесок у спільну справу: Audi має багатий досвід у розробці преміальних продуктів, тоді як SAIC демонструє здатність швидко створювати нові моделі для ринку та глибоко розуміє китайський ринок. Ця співпраця стане основою для створення нової архітектури Advanced Digitized Platform, перші три моделі якої будуть належати до сегменту середнього та великого класу.