Ferrari F80 спочатку планувався як 1-місний гіперкар

Ferrari F80 спочатку планувався як 1-місний гіперкар
Авто Новини

Не всі суперкари призначені для того, щоб ділитися емоціями з пасажирами, хоча деякі виробники авто пропонують цікаві рішення з компонуванням сидінь. Наприклад, такі моделі, як McLaren F1, Speedtail і Gordon Murray T.50, мають конфігурацію 1+2, яка дозволяє водієві оточувати себе пасажирами. Однак Ferrari обрала інший шлях для F80, спочатку плануючи зробити його виключно одномісним.

Головний дизайнер Ferrari, Флавіо Манцоні, в інтерв'ю для Top Gear розповів, що F80 задумувався як одномісний автомобіль, щоб надати йому ультравузьку кабіну і зробити його пропорції максимально агресивними. Попри це, фінальна версія гіперкара отримала друге сидіння, хоча Ferrari зуміла зберегти відчуття одномісності завдяки тонкому дизайну кабіни, не жертвуючи при цьому комфортом для пасажира.

Ferrari F80 спочатку планувався як 1-місний гіперкар

На офіційних фотографіях видно, що пасажирське сидіння зроблено чорним, щоб воно зливалося з інтер’єром і було менш помітним. Для зменшення ваги його зафіксували в нерухомому положенні, розмістивши трохи позаду водійського крісла. Це рішення дозволило зберегти компактність кабіни, водночас не впливаючи на комфорт і ергономічність автомобіля.

Хоча повне усунення пасажирського місця дало б Ferrari можливість ще більше зменшити вагу авто, навіть без цього інженери змогли досягти вражаючих результатів. Завдяки широкому використанню карбону F80 важить лише 1 525 кг до додавання рідин.

Хоча всі моделі F80 уже розпродані, відмова від пасажирського сидіння не була б новою концепцією для Ferrari. У 2018 році з’явилися одномісна Monza SP1 і двомісна Monza SP2, а трекова версія 499P, випущена минулого року, також призначена тільки для водія.