
BMW обурені тим, що M5 називають "товстуном"

Новий BMW M5 має вагу 2,445 кг, що на 180 кг більше, ніж вага двох Mazda Miata разом узятих. Збільшення ваги спричинене гібридною системою, яка додала близько 400 кг порівняно з попередньою моделлю. Окрім того, M5 став більшим, що візуально додає йому масивності. Це викликало шквал критики в мережі, на яку BMW не могли не відреагувати.
У своєму інтерв’ю для Bimmer Today, керівник підрозділу M Франк ван Міл висловив незадоволення критикою щодо ваги автомобіля. Він закликав не робити висновків виключно на основі цифр: "Ми розробили машину так, що її маса практично не відчувається під час керування".
Ван Міл підкреслив, що справжнє відчуття від авто можна отримати лише за кермом, а не за допомогою сухих цифр. Хоча критика його трохи засмутила, він визнав, що BMW свідомо обрали гібридний варіант, аби зберегти двигун V8, дотримуючись сучасних екологічних стандартів.
Новий M5 міг би бути повністю електричним, але це обмежило б його потенціал у плані динаміки, чого вимагають клієнти цієї моделі. Для тих, хто бажає електричну версію, BMW уже пропонують i5 M60 у лінійці 5 Series.
Незважаючи на критику, ван Міл переконаний, що поєднання 4,4-літрового V8 з двома турбінами та електродвигуном є оптимальним для M5. Інженери M-підрозділу розуміли, що новий седан буде важчим, але запевняють, що за кермом це буде непомітно.
Він також провів паралель з попередніми побоюваннями щодо системи xDrive на моделі "F90", коли люди припускали, що вона знизить маневреність автомобіля. Проте практика довела, що це не так, і подібні хибні уявлення стосуються і електрифікованого M5.
Хоча M5 став важчим, електрифікація є необхідним кроком для дотримання екологічних стандартів сьогодення.