Новий погляд на Nexo FCEV: Hyundai робить ставку на водень
Hyundai готується до радикальної трансформації свого водневого Nexo SUV другого покоління, посилюючи свою віру у життєздатність водневих силових установок.
Прототип нового водневого електромобіля (FCEV) вже було помічено під час випробувань на дорогах Європи. Його дизайн кардинально відрізняється від попередньої моделі.
Новий Nexo наслідує стиль бензинового Santa Fe, з більш геометричними формами, прямокутною передньою частиною і піксельними фарами. Проте він розташований ближче до землі та не має великих арок, як у старшої моделі.
Цей прототип поки що не оснащений задніми ліхтарями, однак інші екземпляри, які бачили в Кореї, мали характерні світлові кришки у формі плюса.
Під капотом Mk2 Nexo очікується значне покращення у порівнянні з оригіналом. Перша версія мала три 52-літрові водневі баки, 95 кВт паливний елемент і акумулятор ємністю 1,56 кВт·год, забезпечуючи пробіг у 414 миль на одному заправленні.

За даними Autocar, нова модель отримає 100 кВт паливний елемент, який буде на 30% компактнішим і працюватиме на 50-100% довше. Попередній елемент був здатен на 5000 годин або 100 000 миль експлуатації.
Очікуються також інші оновлення, як-от більш ефективний акумулятор і двигун, що дозволить підвищити дальність до 500 миль, про що повідомляють корейські ЗМІ.
Дальність є ключовим фактором успіху Nexo, враховуючи обмежену кількість водневих заправних станцій у світі. У Великій Британії працює всього шість таких станцій.
Ще один важливий аспект – це доступність: нинішня модель Nexo коштує £69,495, що робить її найдорожчою у лінійці Hyundai, що, безумовно, обмежує її популярність.
За останні п'ять років у Великій Британії було продано менше 50 екземплярів Nexo, і за останні два роки – менше 10.
Попри це, Hyundai продовжує розвивати технологію водневих автомобілів, позиціонуючи Mk2 Nexo як провідника FCEV.
Президент і генеральний директор компанії Джехун Чанг порівняв ситуацію з воднем із початковим етапом розвитку електромобілів, зазначивши: "Ми будемо першопрохідцями ринку, незважаючи на виклики, схожі на ті, що виникали 30 років тому з електрокарами".
Mk2 Nexo почне серійне виробництво наступного року, а слідом за ним Hyundai, ймовірно, представить дорожню версію концепт-кара N Vision 74, який був показаний два роки тому.
Крім того, компанія активно працює над кількома методами виробництва водню, зокрема з використанням відходів біомаси та пластику.