
Mazda оновлює своє лого

Всі компанії це роблять. Замість логотипів з текстурами, особливостями та харизмою, бренди прагнуть до простоти у своєму дизайні для сучасних потреб. Ймовірно, Mazda також піддасться цьому тренду; нещодавно подана заявка на торгову марку в Японії демонструє спрощений, мінімалістичний логотип Mazda. Це викликає смуток.
Є добра новина: новий логотип не сильно відрізняється від поточного стилю Mazda. Він зберігає ту саму форму, що й теперішній логотип, який компанія використовує з 1997 року, з літерою "М", опущеною вниз у центрі круглої емблеми.
Поки невідомо, чи буде новий логотип офіційно використовуватися на майбутніх моделях Mazda в США, але це не буде сюрпризом. Багато її конкурентів вже оновили свої логотипи за останні кілька років. BMW спростила свій логотип, як і Audi, Buick, Cadillac та інші. З урахуванням того, що Mazda продовжує рух у напрямку преміум-сегменту, новий стиль логотипу буде доречним.
Є ще одна можливість: Mazda може використовувати свій новий логотип виключно для електромобілів або для спільних підприємств у Китаї. Mazda вже могла використати версію цього логотипу на концепт-карі у квітні. Позашляховик Arata дебютував на Auto China 2024 у Пекіні зі спрощеним логотипом, що світився на передній частині автомобіля.
Нам залишається лише почекати, щоб побачити, чи дійсно цей новий логотип з'явиться у США.