
McLaren Artura Spider 2025: Гібридний кабріолет потужністю 690 к.с.

У 2025 році McLaren Artura Spider буде представлений з низкою удосконалень, які принесуть користь не тільки цьому екзотичному дроптопу, але й версії купе.
Після першої презентації у 2021 році, продажі McLaren Artura в США розпочалися минулого року, після затримок, пов'язаних з контролем якості. Сьогодні McLaren оголошує про кілька нововведень, включаючи запуск Artura Spider 2025 року. Ця модель має висувний жорсткий дах, збільшену потужність та оновлену систему підвіски. Купе-версія 2025 Artura отримає ті ж оновлення, за винятком відкидного верху.
Підвищені експлуатаційні характеристики
Artura Spider виділяється як перший гібридний кабріолет McLaren, який може похвалитися вдосконаленим 3,0-літровим двигуном V-6 у поєднанні з електромотором, який раніше був представлений у минулорічному купе. Потужність тепер становить 690 кінських сил, що на 19 кінських сил більше, ніж у моделі 2024 року, і спрямовується на задні колеса. Хоча піковий крутний момент залишається на рівні 531 Hm, McLaren удосконалив передачу крутного моменту за допомогою оновленого мапування двигуна. Внесок електродвигуна залишився на рівні 94 кінських сил, причому збільшення потужності в першу чергу пов'язане з двигуном внутрішнього згоряння.
Гібридна система продовжує працювати в парі з восьмиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням, яка інтегрована з електродвигуном. У 2025 році коробка передач оснащена новою функцією "попереднього наповнення", яка має на меті скоротити час перемикання на 25 відсотків за рахунок оптимізації тиску гідравлічної рідини для миттєвого перемикання передач, коли це необхідно. Розподіл потужності між задніми колесами здійснюється за допомогою диференціала з електронним управлінням всередині трансмісії.
Artura Spider розганяється від 0 до 100 км/год за 3,0 секунди, а максимальна швидкість становить 330 км/год. Нова функція "Spinning Wheel Pull-Away" дозволяє різко рушати з місця.
Звук двигуна покращено завдяки новій клапанній вихлопній системі та налаштованому резонатору. Опціональна спортивна вихлопна система ще більше покращує звук у салоні.
Трохи ефективніша батарея тепер обіцяє до 34 км пробігу лише на електротязі. Artura 2025 також представляє новий стандартний дизайн колісних дисків, з опціональним золотим покриттям.
Інтер'єр відрізняється мінімалістичним кермом і лаконічним дисплеєм. Стандартні сидіння - ковшоподібні сидіння Clubsport, в той час як електрорегульовані комфортні сидіння з підігрівом доступні без додаткової плати.