
Флагманський Buick з рестайлінгом обзавівся 1,3-літровим турбомотором

Напередодні розсекретився покращений варіант найбільш дорогого седана Buick - LaCrosse.
Флагман отримав трохи інший екстер'єр з новенькими двигунами.
Седану Buick LaCrosse третьої генерації прем'єру влаштували 3 роки тому. Тоді модель «посадили» на базу P2XX, присутню в Chevrolet Impala. Рік тому модель отримала топовий варіант Avenir, що відрізняється декором з більш дорогих оздоблювальних матеріалів. Зараз до прем'єри готується оновлений LaCrosse, який вже з'явився на фото в базі міністерства промисловості Китаю.
Седану нададуть нову радіаторну решітку, фари типу тих, що є у Opel Insignia, а також інші бампери. Ліхтарі ззаду змінилися також, і між ними тепер є велика хромована пластина.
Звичайний китайський LaCrosse отримав поки 1 мотор - бензиновий турбований 1,3-літровий агрегат на 158 «коней». Пізніше в Китаї з'явиться варіант машини з 2,0-літровим турбо V4 на 234 «коні».
На жаль, щодо прем'єрних термінів оновленого Buick LaCrosse нічого не повідомляється.
Нагадаємо, рівно рік тому офіційно дебютував Buick Regal– одна з найяскравіших моделей компанії.