
Renault розробляє варіанти «гарячого» електромобіля Zoe

Французькі інженери випробовують сьогодні більш потужну версію компактного електромобіля Zoe. Зараз проходять випробування комплекти акумуляторів з підвищеною ємністю.
В Autocar пишуть, що «заряджена» модифікація популярної в європейському регіоні машини повинна з'явитися в продажу тоді, коли французи досягнуть балансу між удосконаленою динамікою та відмінним запасом ходу. Тести найпотужнішого електрокара стартували в 2015 році. Спочатку інженери оновлять ПЗ та встановлять більш компактний силовий агрегат.
Перші проведені дослідження у французів виявилися не дуже успішними, тому що одночасно з кращою динамікою та керованістю капітально скоротився запас ходу автомобіля. Спеціально для цих випробувань у серійних Zoe з'явилися компоненти шасі разом з рульовим управлінням від хетча Renault Clio RS. Вийшло, що «гонковий» режим забирає в акумуляторах багато енергії, і цього вистачає на 15 хвилин. Цих показників недостатньо, щоб потенційні покупці звернули увагу на такі машини. Як бачимо, робота над проектом активно триває.
Зараз товарний Zoe має 95-сильний електродвигун з блоком літій-іонних акумуляторів на 22 кіловат-години. В електрокарі запасу ходу вистачає на 210 км. На європейському авторинку вартість Renault Zoe починається з 21 тисячі євро.