
Кабріолет Mercedes-Benz C-Class отримав 510-сильний агрегат

Mercedes-Benz презентувала «гарячий» кабріолет AMG C-Class. Автомобіль з'явиться в 2-х версіях – стандарт (476 «коней») та S-варіант (510 «коней»).
Обидва авто мають 4-літровий бітурбомотор V8. У блоці циліндрів німці приховали нагнітачі. Такий же мотор присутній у боліді Mercedes-AMG GT. Двигуни відрізняються лише тим, що в GT є двигун з «сухим» картером.
476-сильний кабріолет «береться» сто кілометрів на годину за 4,2 с, а 510-сильний – за 4,1 с. Електроніка обмежує максимальну швидкість на позначці в 250 км/год. Опціональний пакет AMG Driver’s Package дозволяє підвищити показник до 280 км/год.
Mercedes-AMG C 63 Cabriolet в обох модифікаціях має 7-діапазонний «автомат». Ще 476-сильний варіант має механічний диференціал підвищеного тертя, а 510-сильний – електронно керований диференціал.
Моделі підготовлена підвіска з адаптивними амортизаторами. Спереду є 4-ри важелі з особливими гальмівними кріпленнями, іншими поворотниками та збільшеною колією. Ззаду присутня спеціальна багатоважільна підвіска з іншими кріпленнями коліс, негативним розвалом, а також переробленою еластокінематикою.
Аналогічно незарядженій версії, AMG кабріолет отримав м'який складний верх, який прибирається в спеціальний відсік під час руху до 50 км/год. Об'єм багажного відділення складає або 355 л. (піднята кришка), або 260 л (опущена кришка). До речі, ця машина дебютувала пару тижнів тому в Женеві на місцевому мотор-шоу.
Додатково в перелік «багажу» Mercedes-AMG C 63 Cabriolet увійшли вихлопна система активного типу, система зміни режимів функціонування керуючої електроніки, а також динамічні моторні опори в S-версії.