
Двигун з 640 «конячками» дістався Chevrolet Camaro ZL1

Відбулася презентація потужної версії спортивного купе Chevrolet Camaro - ZL1. На прилавки авто надійде в кінці 2016-го. Ціна машини поки залишається невідомою.
Новенький болід відрізняється від стандартного Camaro агресивним дизайнерським рішенням, а також іншими за формою бамперами з величезним повітрозабірником, юбками аеродинаміки, розміщеними на порогах, а також спойлером на кришці багажника. Ще Camaro ZL1 має інший капот і спортивну вихлопну систему.
Потужна модель укомплектована двигуном V8 LT4 на бензині об'ємом 6,2 л. Агрегат видає 640 «конячок», а працює він разом з 6-ступінчастою механічною КПП або з десятиступінчастим «автоматом». Додатково спорткару додали адаптивну підвіску фірми Magnetic Ride, гальма Brembo та електродиференціал підвищеного тертя.
Нагадаємо, що простий Chevrolet Camaro шостої генерації має чотирициліндровий бензиновий турбодвигун 2.0 з 275 «конячками» потужності. Двигун базової версії працює з МКПП на шість ступенів або ж з 8-ступінчастою АКПП. Динаміка боліда в двох варіаціях майже ідентична – перша набирає 100 км/год за 5,4 с, друга – за 5,5 с.
Варіант з більш потужним двигуном має 3,6-літровий V6 потужністю 335 кінських сил. Піковий момент досягає в ньому 385 Нм. За аналогією з базовим агрегатом, цей двигун функціонує з 6-ступінчастою МКПП або 8-ступінчастою АКПП Hydra-Matic 8L45. Розганяється машинка до першої «сотні» за 5,2 с і 5,1 с відповідно.
Найдорожча версія автомобіля, Camaro SS, приводиться в рух 6,2-літровим силовим агрегатом V8 з 455 «конячками», що працює на бензині. Двигун спільно працює з МКП на 6 ступенів. У вигляді опції для замовлення доступна модифікація автомобіля, яка оснащується 8-діапазонним «автоматом» Hydra-Matic 8L90. Для динамічних показників цей варіант більш виразний - «сотня» для Camaro SS досягається за 4,3 с або 4 с відповідно.