Bugatti готує гіперкар з твердотільними батареями від Rimac — революція електрифікації до 2030-го

Bugatti готує гіперкар з твердотільними батареями від Rimac — революція електрифікації до 2030-го
Авто Новини

Компанія Bugatti, що належить спільному підприємству Bugatti Rimac, планує суттєво змінити технічну стратегію своїх майбутніх гіперкарів, інтегрувавши передові твердотільні батареї та новітні електричні приводи, розроблені Rimac Technology. Це має стати важливим кроком до повної електрифікації моделі, яка може з’явитися в серії приблизно у 2030 році.

За словами операційного директора Rimac Technology Нурдіна Пітаревіча, компанія активно працює над створенням твердотільних батарей у партнерстві з виробником осередків ProLogium і фахівцями з композитних матеріалів із Mitsubishi. Ці батареї обіцяють значно вищу енергощільність (на 20–30 % більше), легшу вагу (близько 30 кг менше) і швидше заряджання порівняно з сучасними літій-іонними батареями.

Прототипний акумулятор має ємність близько 100 кВт·год і створюється з урахуванням максимальної щільності енергії та безпеки. Тестування таких батарей очікується у найближчі роки, а їхній вихід у серійні автомобілі запланований до кінця цього десятиліття, хоча виробництво не буде масовим — технологія розрахована на преміальні моделі.

Окрім батарей, Rimac розробляє нові електричні осі (e-оси) — модулі, що поєднують електромотор, трансмісію та електроніку управління в одному компактному блоці. Такі агрегати можуть видавати від приблизно 200 до 470 к. с., працювати з різними конфігураціями приводу (передній, задній чи повний) і підходять як для повністю електричних, так і для гібридних моделей.

Технології Rimac вже зацікавили кількох великих автовиробників, зокрема BMW, Porsche та новий саудівський бренд CEER, що свідчить про перспективність нового обладнання за межами Bugatti.

Цей крок знаменує для Bugatti важливу трансформацію: після завершення ери легендарних двигунів W16 і появи гібридного Tourbillon бренд активно рухається до повної електрифікації із застосуванням найсучасніших технологій акумуляторів та привідних систем.