Pininfarina та JAS Motorsport представили глибоко переосмислений рестомод Honda NSX
Проєкт під назвою NSX Tensei («переродження») поєднує класичну стилістику легендарного японського суперкара з повністю оновленою інженерією та сучасними матеріалами.
Основою для проєкту є класичне шасі NSX, проте зовнішність автомобіля переробили майже повністю. Замість алюмінієвих панелей кузов тепер виготовлений з карбону, що значно зменшує вагу та покращує жорсткість конструкції.
Попри масштабні зміни, Tensei зберігає впізнавані риси оригіналу: підйомні фари, фірмовий силует із характерною дугою даху та задній спойлер. Усі інші елементи або оновлені, або створені з нуля.
Серед головних нововведень:
- повністю перероблений передній бампер з інтегрованими LED денними вогнями;
- нові вентиляційні отвори на капоті;
- збільшені бічні повітрозабірники;
- розширені колісні арки та сучасні легкосплавні диски;
- редизайн задньої частини з суцільною LED-оптикою та новим оформленням вихлопної системи.
Усі елементи виконані з урахуванням аеродинаміки та потреб трекового використання.
Під капотом залишився атмосферний V6, що відповідає духу першого покоління NSX. Однак мотор проходитиме модернізацію, спрямовану на підвищення потужності, крутного моменту та чутливості до педалі газу.
Коробка передач — шестиступенева механічна, що дозволяє зберегти «класичне» керування автомобілем.
Модель буде доступна у варіантах з лівим та правим кермом. Для створення кожного екземпляра необхідно наявне донорське NSX, яке проходить повну перебудову.
NSX Tensei прагне переосмислити культовий суперкар 90-х, поєднавши його емоційність і чистоту керування з технологічними можливостями сьогодення. Це не копія та не реставрація — це сучасна інтерпретація моделі, яка свого часу змінила уявлення про спортивні автомобілі.