
INEOS Grenadier з портальними осями: ультимативний позашляховик отримав рекордний кліренс і нові можливості

Ключовою особливістю новинки став збільшений кліренс до вражаючих 450 мм — на 190 мм більше, ніж у стандартної версії. Це дозволяє легко долати кам’янисті ділянки та глибокі вибоїни. Глибина подолання броду зросла до 1050 мм.
У стандартну комплектацію входять 37-дюймові шини BF Goodrich Mud Terrain, легкосплавні диски з beadlock-системою, алюмінієва п’ятиважільна підвіска та система регулювання тиску в шинах. Також встановлено посилені гальма, передню лебідку, додаткові LED-фари, багажник, східці, каністри та інші позашляхові атрибути.
Автомобіль оснащується 3,0-літровим двигуном BMW (бензиновим або дизельним), а салон відповідає версії Trialmaster — з преміальним оздобленням та опціями для експедицій.
Ціни стартують від €170 000 за версію Grenadier і €171 000 за Quartermaster. Портальні модифікації виробляються INEOS, а подальше дооснащення виконує Letech у Німеччині. Після дебюту на фестивалі швидкості в Гудвуді понад 1000 потенційних клієнтів уже проявили інтерес до новинки.
Це авто створено не для асфальту, а для тих, хто шукає максимум прохідності в найжорсткіших умовах.