
Lexus готує наступника LFA: новий суперкар LFR проходить тести перед дебютом у 2026 році

Побудований на базі гоночного концепту Toyota GR GT3, LFR має агресивний купеподібний силует із довгим капотом, потужними повітрозабірниками та низьким центром ваги. На відміну від гоночної версії, дорожній варіант отримав спрощені аеродинамічні елементи — замість масивного антикрила встановлено «дюктейл», також зʼявилися стандартні дзеркала та щітки склоочисників.
Очікується, що під капотом буде twin-turbo V8 з гібридною надбудовою, а загальна потужність сягатиме від 650 до понад 800 кінських сил. Ймовірна максимальна версія може навіть наблизитися до 900 к.с. Завдяки карбоновому монококу маса авто залишиться в межах 1300–1600 кг.
Перші заїзди на Nürburgring уже показали коло менш ніж за 8 хвилин — з потенціалом для значного покращення. Це підтверджує готовність LFR конкурувати з такими легендами, як Ferrari 296 GTB, Lamborghini Temerario та Mercedes-AMG GT.
Гоночний дебют версії GR GT3 очікується на «24 години Дайтони» у січні 2026 року, а дорожня модель, ймовірно, зʼявиться у другій половині того ж року.
LFR — це не просто новий суперкар Lexus, а заявка на повернення бренду в елітний сегмент високих швидкостей.