
MG Cyber X: новий електро-SUV з характером дебютував у Шанхаї

Cyber X за габаритами близький до Land Rover Defender 90 — його довжина становить 4,3 метра. Таким чином, він компактніший за MG S5 EV, який уже доступний на ринку Великої Британії. Новинку поки представлено як концепт без салону, однак, за словами головного дизайнера SAIC Йозефа Кабана, темпи китайського автопрому дозволяють швидко перейти до виробництва.
Мета проєкту — не лише розширити лінійку Cyber, орієнтовану на поціновувачів сучасного стилю, а й додати новий, самобутній характер у загальну філософію бренду MG. За словами Кабана, компанія прагне створювати автомобілі, які дарують емоції, а не просто виконують утилітарні завдання.
«MG — це бренд, який однаково резонує з молоддю і старшим поколінням, з людьми незалежно від їхнього соціального статусу. Таку універсальність мають далеко не всі», — наголосив дизайнер.
Хоча Cyber X і є "родичем" спортивного електромобіля Cyberster, стилістично вони кардинально різні. Якщо Cyberster має плавні, обтічні форми, то Cyber X побудований на різких лініях і контрастах. Каван пояснив це як частину концепції: «М’яке і жорстке — як плюс і мінус. Різні, але необхідні одне одному. Саме через протилежності ми створюємо баланс і викликаємо емоції».
Особливу увагу дизайнер звернув на логотип MG, восьмикутну емблему, яка водночас нагадує квадрат і коло. Цей геометричний символ, за його словами, втілює подвійність характеру лінійки Cyber: легкість та динаміку в одному випадку, силу і рішучість — в іншому.
«Наше завдання — створити автомобіль, що приноситиме радість сім’ям, не змушуючи їх відмовлятись від емоцій чи стилю лише через практичність», — зазначив Каван.
Cyber X стане третім SUV бренду на європейському ринку, приєднавшись до ZS та S5. Попри схожі габарити, він позиціонуватиметься як окремий стильовий елемент у модельному ряду.
«HS і ZS залишаються з нами, але Cyber X стане тією зіркою, яка додасть нової сили нашому сузір’ю», — підсумував дизайнер.
Він також додав, що незвична форма кузова — це не спроба переосмислити концепцію SUV, а радше демонстрація того, що експерименти з дизайном можуть бути сміливими та привабливими водночас.