
Льюїс Хемілтон мріє створити сучасний Ferrari F40

Ще під час виступів за Mercedes Льюїс Хемілтон виявляв інтерес до створення спеціальної версії AMG One, однак із 2019 року про цей проєкт не було жодних новин. Тепер, ставши пілотом Ferrari, він знову прагне долучитися до розробки дорожнього суперкара, цього разу під знаменитим італійським брендом. Більш того, він уже вигадав назву – F44.
Як повідомляє Motorsport.com, Хемілтон хоче допомогти у створенні нового серійного автомобіля, який стане сучасною інтерпретацією Ferrari F40. Це завдання не з простих, адже F40 – не просто культовий суперкар, а й остання модель, схвалена особисто Енцо Феррарі перед його смертю у 1988 році.
Його вибір не випадковий. У перший день перебування в штаб-квартирі Ferrari в Маранелло британський гонщик позував поруч із легендарним F40. Навіть до переходу в команду він був власником кількох ексклюзивних моделей Ferrari, зокрема 599 GTO та LaFerrari, включно з їхніми відкритими версіями (Aperta). Хоча F40 в його колекції поки що немає, один із 1 311 випущених екземплярів належить його колезі по Формулі-1 Ландо Норрісу.
Хоча ідея Хемілтона може здатися просто мрією, є інформація, що Ferrari справді розглядає можливість повернення F40. У листопаді минулого року журнал Top Gear писав, що автомобіль може стати частиною лімітованої серії Icona, поряд із Monza SP1/SP2 та Daytona SP3. За чутками, новинка буде побудована не на основі майбутнього F80, а на платформі LaFerrari, причому без гібридного компонента у силовій установці.
Однак Ferrari уже одного разу переосмислювала F40. У 2018 році компанія представила унікальний SP38, створений на базі 488 GTB. Автомобіль був збудований на замовлення одного з найбільш відданих клієнтів бренду й отримав елементи дизайну, що відсилають до культової моделі 1980-х. Але те, про що говорить Хемілтон і що підтверджують деякі джерела, – це можливість повноцінного повернення F40 у сучасному виконанні.
Зараз же Хемілтону доводиться більше думати про Формулу-1. Його дебютний сезон у складі Ferrari розпочався непросто: десяте місце в Австралії, шосте в Китаї, а після останньої гонки він взагалі був дискваліфікований через надмірне зношення днища боліда.
Щоб знайти час на реалізацію нових проєктів, 40-річному пілоту спершу потрібно стати конкурентним у складі Ferrari та досягти кращих результатів у чемпіонаті.