
Lexus RZ 2026: steer-by-wire, штурвал і симуляція перемикання передач

Компанія Lexus багато років працювала над технологією steer-by-wire, ретельно вдосконалюючи її перед випуском. У моделі 2026 року ця система вже доступна у серійному виробництві, що відкриває нові можливості для керування. Крім того, у RZ з’явилася система симульованих передач, яка покликана зробити водіння ще більш емоційним.
Поки що офіційно представлено європейські характеристики оновленого RZ. Базова модель, RZ 350e, оснащена одним електромотором потужністю 224 к.с. (167 кВт) і 269 Н·м крутного моменту. Усі версії отримали акумулятор ємністю 77 кВт·год, що дозволяє RZ 350e проїжджати до 575 км на одному заряді.
Також представлені продуктивніші версії. RZ 500e має два електромотори сумарною потужністю 375 к.с. (280 кВт) та розганяється до 100 км/год за 4,6 секунди. Його запас ходу становить 500 км.
Головна новинка серед модифікацій – RZ 550e F Sport. Він отримав 402 к.с. (300 кВт) та розганяється до 100 км/год усього за 4,4 секунди. Водночас його запас ходу трохи скоротився – до 450 км.
Ключова технологічна зміна – система steer-by-wire, що повністю виключає механічний зв’язок між кермом і передніми колесами. Lexus представив її ще у 2023 році у вигляді прототипу, а тепер вона доступна для покупців. Автомобіль оснащено штурвалом із змінним передавальним відношенням для ще точнішого керування.
Ще одне нововведення – інтерактивна система керування Interactive Manual Drive, яка імітує перемикання передач та створює штучні звуки двигуна. У Lexus запевняють, що це зробить водіння динамічнішим та більш захопливим.
Деталі щодо цін поки не розкриті. Очікується, що інформація про версію для американського ринку з’явиться найближчим часом.
Вам може зацікавити



