Maserati відмовляється від електричного MC20 Folgore

Maserati відмовляється від електричного MC20 Folgore
Авто Новини

Спочатку електричну версію MC20 анонсували у 2020 році, плануючи оснастити її трьома електромоторами, які перевершили б бензинову модель за динамікою. У 2023 році Maserati підтвердила випуск новинки у 2025-му, а тодішній генеральний директор Давіде Грассо заявив: «Ми рухаємося на повній швидкості до електрифікації». Однак тепер проєкт офіційно скасовано.

Представник компанії пояснив рішення тим, що дослідження ринку суперкарів та аналіз уподобань клієнтів MC20 показали – покупці залишаються вірними бензиновим двигунам і поки що не готові переходити на електромобілі.

Це навряд чи стало несподіванкою. Можливо, Maserati насторожила реакція на GranTurismo Folgore. Модель стартує від $192 000 і має триелектродвигунну установку, що розвиває 751 к.с. (560 кВт / 761 PS) і 995 Нм крутного моменту. Купе з повним приводом розганяється до 96 км/год за 2,6 секунди, досягає максимальної швидкості 325 км/год і може проїхати до 375 км на одному заряді.

Про скасування MC20 Folgore вперше повідомило видання Autocar. Водночас Maserati готує масштабне оновлення моделі MC20. Очікується, що модернізована версія отримає елементи дизайну від MC20 GT2 Stradale, а також доопрацьований 3,0-літровий V6 із подвійним турбонаддувом, який розвиває 631 к.с. (471 кВт / 640 PS) та 720 Нм крутного моменту.

Закриття проєкту MC20 Folgore ставить під питання електричну стратегію Maserati. Однак це далеко не перший спортивний автомобіль компанії, що не дійшов до конвеєра. Схожа доля спіткала і концепт Alfieri, представлений на Женевському автосалоні 2014 року.

Планувалося, що Alfieri з’явиться у продажу до 2018 року у версіях купе та кабріолет, а під капотом у нього буде 3,0-літровий V6 у варіантах на 404 к.с. (301 кВт / 410 PS), 444 к.с. (331 кВт / 450 PS) і 513 к.с. (382 кВт / 520 PS). Проте, як і багато інших ініціатив FCA, цей проєкт залишився лише на папері.