
Porsche 911 замінив опозитний 6-циліндровий двигун на Honda K24 – і мережа вибухнула (ВІДЕО)

Якщо Miata вважають відповіддю на будь-яку автомобільну дилему, то K24 дедалі частіше стає універсальним рішенням для свапу двигунів. Цей мотор Honda вже встановлюють у безліч не-Honda автомобілів, і навіть Porsche 911 не став винятком.
Нещодавнє відео на YouTube-каналі The Drive показало результат такого свапу на купе 996-го покоління. Власник авто, Бен Сіпсон, настільки вразився Smart-ом із мотором K-серії (так, це реально існує), який зібрали його друзі, що вирішив влаштувати подібну трансформацію й своєму Porsche.
Зазвичай свап двигуна роблять на авто з несправним мотором, але в цьому випадку 3,4-літровий опозитник ще працював. Хоча ці двигуни 996-х відомі проблемами з зносом циліндрів і несправністю проміжного вала, конкретний екземпляр був у робочому стані. Сіпсон продав його іншому власнику 996-го, якому дійсно потрібна була заміна.
Отримані кошти пішли на збірку рядного чотирициліндрового K24 об’ємом 2,4 літра, який значно відрізняється від заводського. Двигун отримав свіжо оброблений блок, турбіну Pulsar 6262G twin-scroll, блок керування Haltech 1500 Elite, гоночні котушки IGN-1a, інтеркулери від BMW 335i, саморобний впускний колектор, потужніші паливні насоси й ще купу тюнінг-компонентів.
Щоб поєднати мотор Honda з коробкою передач Porsche, використали адаптерну плиту, зчеплення та маховик від Kennedy Engineering Products, а диференціал підвищеного тертя допомагає ефективно передавати потужність на колеса. А її тут вдосталь.
До свапу 996-й видавав 256 к.с. (260 PS) на стоковому моторі Porsche. Після встановлення двигуна Honda потужність зросла до 500+ к.с. (507 PS), і це далеко не межа. K24 користується любов’ю сваперів завдяки надійності, гнучкості в налаштуванні та доступності. Навіть якщо мотор вийде з ладу, його ремонт або заміна обійдуться значно дешевше, ніж у випадку з доопрацьованим опозитним шестициліндровим двигуном Porsche.
Вам може зацікавити



