Покупка, продажа новых и б/у автомобилей по всей Украине!
Сообщение
Произошла ошибка

Rivian R1S «заблоковано» після незначного удару в паркінгу

Незначні помилки трапляються з усіма, але рідко один невеликий удар може повністю знерухомити автомобіль. Проте один власник Rivian R1S розповідає, що навіть легкий удар об стовп у паркінгу перетворив його високотехнологічний розкішний позашляховик на «кирпич». За його словами, інцидент спричинив лише тріщину на задньому фонарі та незначні подряпини на бампері, що мало б бути дрібнотою, але замість цього автомобіль відмовився перемикатися між режимами. До того ж представники Rivian, як повідомляється, пояснили ситуацію як «функцію безпеки», через що автомобіль довелося буксирувати, що обійшлося власнику у великі витрати.

Власник поки не розкрив суму витрат на ремонт, але, враховуючи минулі випадки з Rivian, навіть незначні пошкодження можуть коштувати надзвичайно дорого. Проте головне питання залишається: як мінімальний удар може призвести до повної зупинки автомобіля?

Як розповідає користувач Reddit під ніком JCarlosLima:

«Після первинного огляду ушкоджень я повернувся і виявив, що машина не перемикається ні в один режим – ні «Рух вперед», ні «Задній хід», ні «Нейтраль». Після кількох спроб перезавантаження системи я звернувся до служби підтримки Rivian і дізнався, що це, за їх словами, «функція безпеки», через яку автомобіль необхідно буксирувати. Далі розпочалася кількогодинна пригода з кількома буксирними машинами, щоб витягти машину з паркінгу з низьким кліренсом. Тепер мені потрібно ще один буксир від мого дому до сервісного центру.»

Ця ситуація ставить під сумнів доцільність «функції безпеки» від Rivian. Якби це сталося на бездоріжжі або серед швидкого руху транспорту, відсутність можливості ручного перемикання могла б створити ще більшу загрозу для пасажирів.

В підсумку, цей випадок нагадує нам, наскільки сучасні автомобілі стали складними. Минули часи, коли водії мали повний контроль над перемиканням передач, навіть якщо це було небезпечно. Сьогодні ж автомобілі дедалі більше залежать від програмного забезпечення, автоматизації та протоколів безпеки, які, хоча й мають свої переваги, інколи можуть обернутися несподіваними проблемами.

Хоча такі обмеження часто виправдані, оскільки допомагають уникнути потенційно небезпечних рішень, у випадку, коли навіть незначний удар повністю знерухомлює автомобіль, можливість ручного керування виглядає більш ніж необхідною.

Назад к новостям Следующая новость
Читайте также
Нашли ошибку?
Сообщение об ошибке