
Audi піднімає свої стандарти з більш розкішними та дорогими авто

2024 рік виявився важким для Audi: поставки знизилися на 11,8% і досягли 1 671 218 одиниць, що вперше дозволило Tesla обігнати Чотири Кільця. При цьому в сегменті розкішних автомобілів місцеві конкуренти BMW та Mercedes суттєво випередили Audi. В такій ситуації можна було б припустити, що підвищення цін може ще більше відштовхнути покупців. Однак для підтримання здоров’я фінансової звітності набагато важливіші прибутковість і маржа, ніж обсяги продажів.
Audi планує зайняти позицію у преміум-сегменті та встановлювати вищі ціни, навіть якщо це означатиме зменшення кількості проданих авто. Компанія прагне відмежуватися від основного бренду Volkswagen, щоб знайти простір для зростання, не вступаючи в конкуренцію з Porsche. Новий керівник Audi у Великобританії, Хосе Мігель Апарісіо, зазначив у інтерв'ю Auto Express:
«Ми робимо крок у напрямку підвищення преміальності, збільшуючи престиж, привабливість та сприйняття бренду, роблячи акцент на якості бізнесу, а не кількості.»
У відповідь на цей курс очікується «значне підвищення цін», що відобразить оновлене позиціонування Audi у складній ієрархії групи VW. Компанія розуміє, що для того, щоб Audi сприймали як виробника висококласних авто, недостатньо лише збільшити ціни – потрібно створити особливу привабливість бренду.
А ще, Audi вже оголосила про плани зняти з виробництва найдоступніші моделі. A1 Sportback та Q2 не доживуть до наступного покоління, що зробить A3 новою точкою входу для покупців. З іншого боку, розвиток преміум-сегмента може початися з вишуканішої версії A8, про яку свідчить концепція Grandsphere. До того ж, концепція Urbansphere натякає на появу розкішного SUV, який займе позиції вище за Q7 та Q8.
Проте, за інформацією Auto Motor and Sport, сучасну A8, попри плани, може оновити ще раз, зберігаючи конкуренцію з BMW 7 Series хоча б на кілька років. Тому вихід Grandsphere, ймовірно, відкладеться до кінця десятиліття, адже відсутність «spy shots» свідчить, що розкішний електромобіль з'явиться не скоро.
У розкішному сегменті Audi не є єдиною: конкурент Jaguar теж рухається в бік вищої якості, проте обирає радикальний шлях – перехід на повністю електричну модель, що не сподобалося багатьом традиціоналістам. Спочатку Audi планувала перейти на виключно електромобілі до 2033 року, але зараз компанія хоче залишатися «гнучкою» у своєму підході.
Навіть DS Automobiles, що належить Stellantis, націлюється на сегмент Bentley, що свідчить про запеклу конкуренцію у світі розкішних автомобілів.