Fiat Grande Panda у базовій версії буде мати мінімум, а пластику - максимум
Якщо вас дратують центральні сенсорні екрани на передній панелі авто, то Fiat Grande Panda може запропонувати щось радикальніше – їхню повну відсутність. Для деяких це здасться приємним поверненням до класики, проте є нюанс: Fiat вирішив не витрачатися на окремий дизайн панелі приладів, що відразу впадає в око.
Там, де у дорожчих версій розташована 10,25-дюймова мультимедійна система, у базовій комплектації – просто пластикова заглушка. Виробник додав тримач для смартфона з USB-портом, але, швидше за все, власник згодом пошкодує, що не обрав багатший варіант. Цікаво, що навіть у найдешевшій модифікації Panda має цифрову 10-дюймову приладову панель – ще одна ознака того, що аналогові шкали поступово відходять у минуле.
Але обмеження на цьому не закінчуються. У базовій версії автомобіль отримав ручне регулювання дзеркал, звичайний кондиціонер та, що доволі незвично для сучасного ринку, механічні склопідйомники на задніх дверях. Екстер’єр теж не блищить розкішшю – автомобіль комплектується 16-дюймовими сталевими колесами. Такий рівень оснащення навряд чи міг би конкурувати в США, де навіть початкові комплектації зазвичай мають ширший набір опцій. До того ж, із довжиною всього 3990 мм, цей компактний кросовер просто не відповідає американським стандартам.
А скільки ж коштує такий бюджетний варіант? В Італії ціна базової версії стартує від 18 900 євро (приблизно 19 600 доларів за поточним курсом). На перший погляд, не надто вигідна пропозиція, але варто врахувати, що ця сума включає 22% податку на додану вартість (ПДВ). У деяких європейських країнах ставки ще вищі: у Угорщині – 27%, у Фінляндії – 25,5%, а в Хорватії, Данії та Швеції – 25%. Найнижчий ПДВ у Люксембурзі – 17%.
Якщо ж без сенсорного екрана ви не уявляєте сучасного авто, доведеться доплатити. Він входить до наступного рівня комплектації, за який потрібно викласти ще 1500 євро (близько 1600 доларів). Разом із мультимедійною системою ви отримаєте світлодіодні фари, круїз-контроль, електричні задні склопідйомники та кілька інших приємних функцій.