2026 Citroën C5 Aircross: дизайн на 95% готовий до серійного виробництва

2026 Citroën C5 Aircross: дизайн на 95% готовий до серійного виробництва
Авто Новини

Наступний Citroën C5 Aircross, що стане найбільшою моделлю бренду, готується до дебюту вже наступного року. Його дизайн, готовий на 95%, передбачає збереження класичних пропорцій із двома об’ємами, але автомобіль зазнає значних змін завдяки переходу на платформу Stellantis STLA Medium і появі електричної версії.

На Брюссельському автосалоні головний дизайнер Citroën П'єр Леклерк заявив, що хоча концепт і виглядає більш екстравагантно, ніж серійна версія, він фактично відповідає остаточному варіанту автомобіля.

"Це, по суті, тизер," пояснив Леклерк. "Ми беремо майже готову серійну модель, додаємо їй трохи яскравості, щоб привернути увагу, і все."

Майбутній C5 Aircross збереже характерні світлодіодні фари та горизонтальні задні ліхтарі нового дизайну. Крім того, кросовер отримає похилий дах, приховані дверні ручки, декоративний елемент на стійці С та квадратні колісні арки.

Деякі елементи, як-от складний малюнок колісних дисків та масивні чорні елементи на кузові, найімовірніше, залишаться тільки на концепті.

За словами Леклерка, головним завданням було створити автомобіль, який відрізнявся б від інших моделей на платформі Stellantis, зокрема Peugeot, Vauxhall і DS.

"Ми намагалися розумно використати спільні компоненти, але зробити автомобіль, який максимально відповідає нашим цінностям: простір для родини, практичність і комфорт," зазначив дизайнер.

Інтер’єр поки що залишається загадкою, оскільки компанія хоче зберегти інтригу до офіційного запуску. Втім, очікується, що він буде виконаний у стилі нових C3 і C4, з сучасними інформаційно-розважальними системами, але без втрати зручності завдяки фізичним кнопкам управління.

Вертикальний силует автомобіля підкреслює філософію Citroën, спрямовану на створення сімейного авто. "Це автомобіль для родини. У той час як Peugeot 3008 орієнтований на спортивність, ми зробили кросовер із вертикальною задньою частиною, що забезпечує багато простору всередині," додав Леклерк.

Особливістю нового C5 Aircross є те, що найвища точка даху розташована над другим рядом сидінь. "Це показує, що автомобіль створений із турботою про комфорт пасажирів заднього ряду," пояснив дизайнер.

Хоча компактний C3 Aircross оснащений трьома рядами сидінь, C5 Aircross буде п'ятимісним. Водночас Леклерк натякнув, що можливість додати третій ряд сидінь буде розглянута ближче до офіційної прем'єри.