
Volkswagen скоротить 35,000 робочих місць до 2030-го

Німецький автомобільний концерн Volkswagen оголосив про плани скоротити 35,000 робочих місць упродовж наступних п'яти років у межах масштабного плану реструктуризації, спрямованого на заощадження до 4 мільярдів євро (£3,4 мільярда).
Рішення було оприлюднене цього вечора після завершення переговорів із виробничою радою. План реструктуризації спрямований на спрощення операцій, підвищення ефективності та створення міцнішої фінансової бази, оскільки Volkswagen фокусується на виробництві електромобілів (EV).
Volkswagen планує впровадити більшість скорочень через добровільні заходи, такі як достроковий вихід на пенсію та вихідні пакети, щоб мінімізувати соціальні наслідки. Наразі у компанії працює близько 120,000 людей у Німеччині, причому приблизно половина з них — на головному заводі у Вольфсбурзі.
План реструктуризації також включає заходи з підвищення ефективності виробництва та перенаправлення ресурсів на стратегію електромобілів. Це призведе до скорочення виробничих потужностей у Німеччині на 700,000 автомобілів на рік.
Історичні об’єкти, такі як колишня фабрика Karmann в Оснабрюці, яка належить Volkswagen із 2009 року, і Прозорий завод у Дрездені, створений у 2002 році для виробництва вже знятого з виробництва Phaeton, залишаться в експлуатації. Однак обидва майданчики будуть перепрофільовані для зменшення витрат.
За даними Wards Auto, Оснабрюк продовжуватиме роботу до 2026 року, щоб завершити виробництво моделі T-Roc Cabriolet. Повідомляється, що оборонна компанія може взяти на себе управління об’єктом, щоб зберегти якомога більше робочих місць. Тим часом виробництво автомобілів на заводі у Дрездені, де зараз виготовляють ID 3, буде припинено. Очікується, що об’єкт стане технічним центром Volkswagen, хоча конкретні плани ще не підтверджені.
Ця реструктуризація є результатом кількох тижнів напружених переговорів між керівництвом Volkswagen та представниками працівників. Переговори були викликані закликами генерального директора Volkswagen Group Олівера Блума до значного скорочення витрат, оскільки високі зарплати в Німеччині створюють труднощі для конкуренції на глобальному рівні. Пропозиції Блума включали спірне зменшення зарплат на 20% і попередження про можливе закриття заводів як необхідну умову для довгострокової конкурентоспроможності.
Пропозиції про закриття заводів в Оснабрюці та Дрездені викликали громадські та політичні обговорення в Німеччині, причому питання обговорювалося навіть у парламенті. Хоча Volkswagen спочатку розглядав можливість закриття третього заводу, майданчики у Цвіккау та Емдені були виключені з планів реструктуризації.
Volkswagen стикається з викликом збалансування виробництва популярних моделей, таких як Golf, Tiguan і Passat, із зростаючим попитом на електромобілі, зокрема ID 3, ID 4 та ID 7. Ця реструктуризація є важливим кроком до підвищення рентабельності на тлі посилення конкуренції з китайськими виробниками, такими як BYD, Chery і Geely.
Наглядова рада компанії схвалила угоду під час спеціального засідання у п'ятницю, що свідчить про сильну підтримку цього плану. Водночас виробнича рада змогла домовитися про заходи для підтримки працівників, яких торкнуться зміни, включаючи положення про збереження робочих місць до 2030 року, але погодилася на замороження підвищення зарплат на той самий період.
Вам може зацікавити



