Honda розробляє нові бензинові силові агрегати

Honda розробляє нові бензинові силові агрегати
Авто Новини

На відміну від Nissan, яка цього року оголосила про припинення інвестицій у двигуни внутрішнього згоряння, інші великі японські виробники обрали інший курс. Toyota, Subaru та Mazda заявили про свою готовність продовжувати розвивати ДВЗ, інвестуючи в їх удосконалення. Honda також долучилася до цієї тенденції, зосередивши свої зусилля на гібридних технологіях.

Як повідомляється, Honda, яка веде перемовини з Nissan щодо можливої співпраці, створює чотирициліндрові двигуни, що працюють за циклом Аткінсона. Ці агрегати об’ємом 1,5 і 2,0 літри оснащені прямим впорскуванням пального і позиціонуються як "повністю нові". Проте заяву про "новизну" можна сприймати критично, зважаючи на подібні обіцянки щодо Prelude. Основна увага приділяється вдосконаленню гібридних систем, щоб досягти максимальної ефективності згоряння.

Honda стверджує, що 1,5-літровий двигун демонструватиме понад 40% розширення діапазону обертів, де він працює найбільш ефективно, порівняно з поточними гібридними установками. Крім того, компанія планує зменшити вагу компонентів, оптимізувавши конструкцію переднього приводу. Цей вдосконалений елемент стане спільним для гібридних систем "малого" і "середнього" розмірів, які базуватимуться на двигунах об’ємом 1,5 і 2,0 літри відповідно. Щодо Prelude, імовірно, для нього оберуть потужніший варіант.

Цікавою деталлю стала заява про "проєктування двигунів із метою досягнення теоретично ідеального співвідношення повітря та пального". Це натякає на схожість із концепцією Skyactiv-Z від Mazda, яка використовує метод згоряння Lambda One. Lambda (λ) — це коефіцієнт, що показує співвідношення реальної кількості повітря до пального у порівнянні з ідеальним стехіометричним співвідношенням. При λ = 1 досягається оптимальна пропорція для повного згоряння пального, що дозволяє максимально ефективно використовувати енергію і знижувати рівень шкідливих викидів.

Honda підкреслює, що такий підхід відповідає дедалі суворішим екологічним стандартам у багатьох регіонах світу.

Крім того, Хонда анонсувала розробку нової середньорозмірної платформи для електрифікованих автомобілів. Гібридні моделі наступного покоління матимуть на 10% нижчий рівень споживання пального завдяки зменшенню ваги на 90 кг. Спрощена конструкція кузова також дозволить знизити масу автомобіля на 10%.