Peugeot e-408: новий електромобіль, що змагається з Polestar 2, стартує від £42,000

Peugeot e-408: новий електромобіль, що змагається з Polestar 2, стартує від £42,000
Авто Новини

Замовлення на новинку вже відкрито. Авто пропонується у двох варіантах комплектацій: базова Allure коштує від £42,175, а флагманська GT — £44,945.

Завдяки появі e-408 у модельному ряду, кожен автомобіль Peugeot у Великій Британії тепер доступний із бензиновим, гібридним або повністю електричним двигуном.

Попри схожість із компактнішою моделлю e-308, e-408 має унікальну силову установку. Автомобіль обладнаний більш ємним акумулятором NMC на 58,2 кВт⋅год, який використовується тільки в цій моделі серед групи Stellantis.

Peugeot e-408: новий електромобіль, що змагається з Polestar 2, стартує від £42,000

Подовжена колісна база дозволила розмістити більшу батарею, зазначив директор із продуктів Peugeot Жером Мішерон.

Аеродинамічна форма кузова e-408 із коефіцієнтом опору 0,28 забезпечує оптимальну ефективність, дозволяючи проїжджати до 281 милі із середньою витратою 4,6 миль на кВт⋅год.

Автомобіль підтримує швидку зарядку потужністю до 120 кВт.

Хоча e-408 може вмістити більший акумулятор, у цій моделі не використовується батарея на 98 кВт⋅год, яка представлена в нових e-3008 і e-5008, що забезпечують до 422 миль ходу.

За словами Мішерона, такий вибір обумовлений аналізом потреб клієнтів: "Середній водій у цьому сегменті щодня проїжджає близько 45 км (28 миль), тому нашого запасу ходу достатньо для більшості сценаріїв".

Polestar 2 і Tesla Model 3, що конкурують із e-408, мають версії з подовженим запасом ходу — 408 і 390 миль відповідно.

Електромотор e-408, такий самий, як у e-3008, розвиває потужність 207 к.с. і 245 фунт-футів крутного моменту.

Офіційні дані про розгін поки не опубліковані, але передбачається, що e-408 буде швидшим за e-308, яка розганяється до 62 миль/год за 9,8 секунди.

Peugeot e-408: новий електромобіль, що змагається з Polestar 2, стартує від £42,000

Зовні e-408 практично не відрізняється від бензинових версій. Єдиною ознакою електричної моделі є значок "e" на задній частині. "Ми прагнули зберегти привабливість дизайну", — зазначив Мішерон.

Інтер’єр також залишився без змін: компактне рульове колесо, піднята 10-дюймова панель приладів i-Cockpit, мультимедійний екран із діагоналлю 10 дюймів, підтримка Apple CarPlay і Android Auto, а також сенсорна панель i-Toggle для швидкого доступу до основних функцій.