
Genesis Magma Racing: Новий гравець у боротьбі за чемпіонські титули

Участь у Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість (WEC) стартує у 2026 році, а в IMSA – з 2027 року.
Автоспорт і люксові автомобільні бренди давно стали символом успішного партнерства. Фраза «Перемагай у неділю – продавай у понеділок» яскраво ілюструє цей зв’язок. Ferrari, Mercedes, McLaren, Alfa Romeo, Audi та Porsche вже здобули популярність, змагаючись у жорстких перегонах. Роки злетів і падінь допомогли цим брендам завоювати відданих шанувальників, які з захопленням стежать за гонками та обирають автомобілі своїх улюблених марок. Тепер до цього елітного клубу прагне долучитися Genesis, преміальний бренд Hyundai.
4 грудня в Дубаї, напередодні фіналу сезону Формули-1, Genesis презентувала свою нову гоночну команду – Genesis Team Magma. Команда оголосила про участь у двох престижних серіях: WEC із 2026 року та IMSA з 2027 року.
Керівництво новою командою довірили досвідченому Сирілю Абітебулю, який очолює Hyundai Motorsport і раніше керував командами Caterham і Renault у Формулі-1. У створенні гіперкару Magma візьмуть участь чемпіон WEC 2024 року Андре Лоттерер і Луїс Феліпе "Піпо" Дерані. У 2026 році цей дует стане основним у WEC. Інформацію про склад гонщиків для IMSA поки що не розголошують.
Паралельно з підготовкою гіперкару, Magma Racing разом із IDEC Sport візьме участь у класі LMP2 на Європейській серії Ле-Ман 2025 року. У складі цієї команди виступатимуть відомі пілоти: американець Логан Сарджент, який зовсім недавно змагався у Формулі-1, Джеймі Чедвік, що цього року здобула свою першу перемогу в серії Indy NXT, а також 19-річний француз Матіс Жобер. Цей склад допоможе команді підготуватися до викликів перегонів на витривалість, які стартують у 2026 році.
На презентації в Дубаї було представлено новий гіперкар GMR-001, розроблений для класу LMDh. Технічні деталі наразі не розголошуються, але відомо, що автомобіль матиме потужність близько 670 кінських сил. Genesis ще має визначитися з конфігурацією двигуна: шість або вісім циліндрів, чи, можливо, створити модель LMH без гібридної системи.
Дизайн автомобіля викликає захоплення. Передню частину прикрашають фірмові "крила" Genesis і подвійні фари, схожі на дорожні моделі бренду. Лінія фар плавно переходить у передні крила, додаючи гіперкару витонченості.
Задня частина та капот мають спеціальні вентиляційні отвори для покращення аеродинаміки та охолодження. Боковий силует автомобіля повторює знамениту параболічну лінію, що є характерною для серійних моделей Genesis.
Чи зможе участь у перегонах підвищити популярність бренду і вплинути на продажі, покаже лише час.
Вам може зацікавити



