Lamborghini розповіла, чому відмовилася від двигуна V-10

Lamborghini розповіла, чому відмовилася від двигуна V-10
Авто Новини

У березні, коли виробництво Audi R8 було завершено, разом із ним завершилася ера двигуна V-10. Цей 5,2-літровий агрегат більше не використовується, адже Lamborghini вирішила перейти на повністю нову силову установку для наступника Huracan. Однак модель Temerario могла б залишити атмосферний двигун, якби бренд погодився на серйозні компроміси.

Рувен Мор, головний технічний директор Lamborghini, пояснив в інтерв'ю Top Gear, чому V-10 пішов у минуле. Щоб відповідати жорстким екологічним нормам, потужність двигуна довелося б зменшити приблизно на 20%. У своїй найпотужнішій версії цей двигун мав 631 к.с., а у версії Temerario він видавав би трохи більше 500 к.с. Це майже такий самий показник, як у Gallardo понад двадцять років тому.

Новий суперкар Lamborghini втратив лише два циліндри, але компанія розглядала навіть можливість зменшення їхньої кількості до шести. Іншими словами, наступник Huracan міг би отримати V-6. Однак керівництво вирішило відмовитися від такого варіанту, побоюючись, що клієнти не сприймуть модель із шістьма циліндрами після двох поколінь із потужними V-10.

За словами Мора, з технічної точки зору V-6 міг би досягти таких самих показників, як V-8. Але компанія вважала, що "V-6 не відповідає духу нашого бренду". У конкурентів на це інший погляд: McLaren випустила Artura, Ferrari має 296 GTB – обидва автомобілі оснащені двигунами V-6. Aston Martin теж планувала створити середньомоторний Vanquish із V-6, але скасувала проєкт, попри презентацію концепту у 2019 році.

Економічно Lamborghini було б вигідніше залишити V-10 навіть у зменшеній версії. Проте, за словами Мора, новий восьмициліндровий двигун вимагав багатомільйонних інвестицій і п’яти років розробки. Це свідчить про те, що робота над двигуном Temerario розпочалася ще у 2019 році, коли Lamborghini все ще випускала спеціальні версії Huracan.