Volkswagen та Rivian об’єднують зусилля для створення нової електричної версії Golf

Volkswagen та Rivian об’єднують зусилля для створення нової електричної версії Golf
Авто Новини

Колись e-Golf поступився місцем ID.3, але Volkswagen вирішив повернути легендарну модель у новому форматі. Компанія планує повністю відмовитися від двигуна внутрішнього згоряння для свого найвідомішого автомобіля. Як зазначив Кай Грюнінц, керівник технічного розвитку, ID.3, швидше за все, припинять випускати. Тим часом генеральний директор VW Томас Шефер повідомив, що компанія працює над електричною версією Golf.

У цьому проєкті Volkswagen співпрацює з Rivian. Новий Golf буде повністю електричним і побудованим на платформі Scalable Systems Platform (SSP). Нещодавно дві компанії створили спільний проєкт на суму 5,8 мільярда доларів для розробки інноваційної електричної архітектури та програмного забезпечення для майбутніх моделей. Golf дев’ятого покоління стане однією з перших машин, які отримають ці технології.

В інтерв’ю для Automotive News Томас Шефер пояснив, чому Volkswagen звернувся до Rivian: "Ми визначилися, як будемо розробляти автомобіль із програмно-орієнтованою архітектурою. Цей проєкт реалізується у рамках спільного підприємства з Rivian, де створюється нова електронна платформа. Однак для старту цього шляху ми вирішили обрати іконічну модель — Golf".

Партнерство Volkswagen і Rivian може здатися несподіваним, але це свідчить про трансформацію автомобільної галузі, де традиційні бренди об’єднуються з технологічними компаніями для впровадження інновацій. Проте новий електричний Golf вийде лише у 2029 році. Керівництво Volkswagen вважає, що цей автомобіль стане важливою масовою моделлю для бренду.

Попри це, у компанії є час покращити ID.3. У 2026 році планується випуск оновленої версії з удосконаленою технікою, преміальним інтер’єром і фізичними кнопками, що повернуться на панель керування. Найімовірніше, ID.3 і Golf Mk9 певний час продаватимуться паралельно, оскільки Volkswagen не завершуватиме випуск ID.3 так швидко.

Однак навіть після запуску електричної версії Golf, моделі з традиційними двигунами не зникнуть. Восьме покоління Golf, яке вперше вийшло у 2019 році з бензиновими, дизельними та гібридними двигунами, може залишатися в продажу до 2035 року. Саме тоді Євросоюз планує повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння.

Golf Mk9 не стане єдиною моделлю VW, яка скористається розробками Rivian. Томас Шефер зазначив, що Audi та Porsche випустять свої електричні моделі вже у 2027 році. Архітектура, яку створюють у межах партнерства, буде пристосована до автомобілів різних розмірів, включаючи компактні моделі.