
BYD готується представити найшвидший у світі зарядний акумулятор для будівельної техніки

Згідно з доступною інформацією, отриманою з фото презентаційного слайда, акумулятор підтримує максимальний струм у 400 амперів і працює на платформі високої напруги 1500 В. Як і очікувалося, BYD використовує технологію літій-залізо-фосфатних акумуляторів у поєднанні з концепцією blade battery. Модель буде доступна в ємностях від 200 до 2500 кВт·год і забезпечуватиме до 7000 циклів зарядки. Акумулятор може працювати за температур від -35°C до 65°C та підтримує максимальну потужність зарядки 600 кВт.
BYD заявляє, що це перший у світі blade battery, спеціально створений для будівельної техніки. Також він оснащений технологією cell-to-body, яка дозволяє інтегрувати акумулятор безпосередньо у конструкцію техніки. Крім того, компанія стверджує, що цей акумулятор є найшвидшим зарядним рішенням у своєму сегменті.
Розробка стала результатом співпраці між дочірньою компанією BYD FinDreams і виробником будівельної техніки XCMG, найбільшим у Китаї та третім у світі. Співпраця розпочалася на початку 2023 року, а в квітні того ж року було засновано компанію Xuzhou XCMG Fodi Battery Technology Co., Ltd. (Fodi — китайська назва FinDreams). Перші акумулятори цієї співпраці зійшли з виробничої лінії в жовтні 2023 року, але вони були попередньою версією blade battery, порівняно з новою моделлю, яка з’явиться цьогоріч.
Варто зазначити, що BYD не є єдиною компанією, яка працює у цьому напрямку. Наприклад, CATL уже співпрацює з такими виробниками, як Yutong Heavy Trucks, Sany і FAW Jiefang, що свідчить про зростаючу конкуренцію у сфері акумуляторів для будівельної техніки.