2026 Honda Passport: новий вигляд і покращена версія TrailSport
Перший Honda Passport, що з'явився в 1990-х, був першим позашляховиком бренду, який, хоча й мав спільну основу з Isuzu Rodeo, став важливою моделлю для Honda. Він допоміг компанії вийти на перспективний ринок SUV, який сьогодні є одним із головних джерел доходу для автовиробників. Сучасний середньорозмірний позашляховик є майже в кожного бренду. Третє покоління Honda Passport не особливо виділялося серед конкурентів, але нова, четверта генерація повертається з квадратними формами та оновленою позашляховою версією TrailSport.
На 2026 рік Passport стає ще більшим і масивнішим, переймаючи риси трирядного Honda Pilot. Обидва позашляховики використовують нову платформу, яка, за даними Honda, значно підвищує жорсткість конструкції. Поперечна жорсткість передньої частини зросла на 72%, а крутильна жорсткість задньої частини – на 50%. Колісну базу також подовжено на 2,9 дюйма до 113,8 дюйма, що дорівнює розмірам Pilot. Порівняно з попередником, Passport став на 1,5 дюйма довшим – 190,6 дюйма в загальній довжині, а його ширина та висота збільшилися на 0,9 дюйма, до 79,5 і 73,1 дюйма відповідно. Передня та задня колії також стали ширшими на 1,2 та 1,5 дюйма.
Passport тепер виглядає більш потужно, що додає йому дорожнього авторитету. На передньому бампері та задній частині кузова вибито його назву. Рейлінги на даху входять у стандартну комплектацію, а матово-чорний елемент задньої частини, який Honda називає "рюкзаком", захищає кузов від подряпин. Незважаючи на те, що капот має декоративні повітроводи, вони додають стилю. Завдяки подовженню пропорцій від приладової панелі до осі, автомобіль виглядає ще більш міцним, хоча двигун V6 і надалі встановлений поперечно.
3,5-літровий атмосферний двигун Passport має той самий об'єм, але тепер працює за схемою з подвійними розподільними валами. Новий V6 двигун, що генерує 285 кінських сил, більш компактний, економічний і виробляє менше викидів. Дев'ятиступінчасту автоматичну коробку передач замінено на нову десятиступінчасту, до якої додано підкермові перемикачі. Система повного приводу є стандартною і може передавати крутний момент на задню вісь, аж до 100% на одне з коліс, що корисно на слизьких ділянках. Усі моделі Passport тепер мають функцію контролю спуску з гори.
Honda поставила за мету зробити новий Passport ще більш універсальним та комфортним. Він отримав нову підвіску з міцнішими компонентами, включаючи сталеві важелі управління та чавунні кулаки. Рульова колонка стала жорсткішою, а рульовий механізм – чутливішим. Передні гальмівні диски збільшилися з 12,6 до 13,8 дюйма, а також мають збільшені супорти. Honda також покращила стійкість гальм до нагрівання, а хід педалі став коротшим. Для зниження шуму, вібрацій і жорсткості (NVH) новий Passport забезпечений додатковими звукопоглинаючими матеріалами.