Toyota RAV-X Concept: Підготовка популярного кросовера до викликів ралі "Дакар"

Toyota RAV-X Concept: Підготовка популярного кросовера до викликів ралі
Авто Новини

Toyota RAV-X, який вперше презентували на виставці SEMA, демонструє радикальні зміни, що надають RAV4 нових можливостей завдяки повністю модифікованій підвісці та міцному, спортивному дизайну.

У той час як Toyota 4Runner і Land Cruiser були очікуваними моделями для позашляхових концептів на шоу SEMA 2024, Toyota наважилася на більш експериментальний підхід із новим концептом, призначеним для підкорення складних маршрутів. Новий RAV-X базується на гібридній версії RAV4 Prime 2024 року та надихається міцними машинами, які щороку змагаються на ралі "Дакар" у Саудівській Аравії. Концепт RAV-X дебютував цього тижня на автошоу у Лас-Вегасі.

Цей концепт розроблено командою Toyota Service Parts and Accessories Development (SPAD), яка повністю модернізувала підвіску та внесла зміни у дизайн кузова для покращення позашляхових характеристик і додавання спортивної естетики. Від створення ескізів до комп'ютерного проєктування та 3D-друку деталей – команда SPAD контролювала весь процес.

Основні оновлення стосуються колісних арок: Toyota встановила довгохідну підвіску, яка підняла RAV-X на 5 см та розширила колію на 16 см порівняно зі стандартною моделлю RAV4. Автомобіль отримав індивідуальні 2,5-дюймові амортизатори від Fox із подвійним регулюванням жорсткості, а також зовнішні резервуари для підтримання оптимальної температури оливи. Крім цього, передня підвіска доповнена кованими алюмінієвими важелями, а задня – підтримуючими деталями з кованого алюмінію.

Силовий агрегат залишився майже без змін: 2,5-літровий чотирициліндровий двигун працює в парі з трьома електромоторами і безступеневою автоматичною трансмісією (CVT). Toyota заявила про потужність у 302 кінські сили, але завдяки впуску "ram air" цей показник може бути трохи вищим. Для додаткового захисту двигуна і трансмісії RAV-X отримав передні та задні захисні пластини, а також підняті пороги для збільшення дорожнього просвіту.

Передній бампер, натхненний моделью GR DKR Hilux, яка здобула перемогу на ралі 2023 року, оснащений великими вентиляційними отворами, інтегрованими LED-фарами Rigid та червоними буксирними крюками. RAV-X також отримав розширені крила, додаткові отвори для вентиляції на капоті, червоні бризковики та задній спойлер. Замість внутрішньої частини задніх ліхтарів встановлена велика чорна накладка з невеликим спойлером.

Задній бампер оснащений вихлопною системою з високим кліренсом і подвійними трубами, а RAV-X оснащений 17-дюймовими кованими алюмінієвими дисками з шинами розміром 265/65R-17. Колеса пофарбовані в білий колір з червоними акцентами спереду та чорними – ззаду. Хоча серійне виробництво RAV-X малоймовірне, він виглядає як справжній позашляховик. Нам би дуже хотілося побачити у продажу більш функціональну позашляхову версію популярного RAV4 від Toyota.