
BYD Yangwang U9: випробування на Нюрбургринзі проходять під тиском несприятливої погоди

Потужні зливи змусили неодноразово закривати трек, створюючи додатковий тиск на інженерів, які були змушені оперативно коригувати налаштування автомобіля. Попри ці труднощі, команда залишається налаштованою позитивно, очікуючи поліпшення погодних умов, щоб повністю розкрити можливості U9.
Протягом останніх шести місяців Yangwang ретельно випробовував U9 на Нюрбургринзі — одній із найвимогливіших трас у світі, що відома своїми складними підйомами, спусками та крутістю поворотів. За цей час було протестовано понад 100 різних конфігурацій технічного обладнання і шин, щоб максимально точно налаштувати суперкар. З використанням власних технологій компанії Yangwang, U9 наразі готовий до вирішального випробування, результати якого можуть стати вирішальними для його майбутнього.
U9 позиціонується як високопродуктивний електричний суперкар з вартістю 1,68 мільйона юанів (близько 236 000 доларів США). Його конструкція включає дах з карбону та задній дифузор для оптимізації аеродинаміки. З довжиною 4 966 мм, шириною 2 029 мм і висотою 1 295 мм, він має колісну базу в 2 900 мм та важить 2 475 кг. Опціонально доступний трековий спойлер для максимальних результатів на трасі.
Суперкар оснащений моторною системою e⁴ від BYD, що забезпечує 1 680 Нм крутного моменту за допомогою чотирьох двигунів, дозволяючи досягати максимальної швидкості у 375 км/год. Розгін від 0 до 100 км/год займає лише 2,36 секунди, а чверть милі автомобіль долає за 9,78 секунди. Акумулятор ємністю 80 кВт-год дає можливість проїхати 450 км за циклом CLTC, а швидка зарядка дозволяє поповнити заряд з 30% до 80% за 10 хвилин, при цьому повільна зарядка триває 7 годин.
Особливості підвіски DiSus-X та стабілізаційної системи дозволяють U9 виконувати унікальні трюки, такі як їзда на трьох колесах і стрибки, що демонструє амбітність Yangwang у сфері інновацій в автомобільній інженерії.