
Subaru презентує вдосконалену гібридну систему з вражаючим запасом ходу

У травні компанії Subaru, Mazda та Toyota оголосили на спільній пресконференції в Японії про свої плани щодо довготривалого використання двигунів внутрішнього згоряння. Невдовзі після цього Subaru оприлюднила перші деталі своєї електрифікованої силової установки. А тепер, напередодні дебюту нового покоління Crosstrek у грудні, компанія надала ще більше подробиць.
Серцем нової гібридної системи став 2,5-літровий опозитний двигун, спеціально розроблений для гібридів. Його потужність становить 158 кінських сил при 5600 об/хв, а крутний момент досягає 154 фунт-футів у діапазоні від 4000 до 4400 об/хв. Завдяки переміщенню блоку управління потужністю з вантажного відсіку під капот, інженери змогли збільшити об’єм паливного бака до 16,6 галонів.
Такі зміни разом із 20% покращенням паливної ефективності порівняно з попередніми моделями дозволили Crosstrek стати рекордсменом серед Subaru за дальністю ходу. На одному баку він здатен подолати понад 1000 кілометрів — цифра, яка зазвичай асоціюється з дизельними авто. Однак виробник зазначає, що фактична дальність може варіюватися залежно від умов руху.
Гібридна система поєднує бензиновий двигун із двома електромоторами, розташованими на передній осі. Один з них відповідає за привід коліс, а інший виконує функції генератора. Хоча загальна потужність системи не розкривається, лише електродвигун, що відповідає за привід, має 118 кінських сил і 199 фунт-футів крутного моменту, що дозволяє йому виконувати основні функції в різних режимах руху.
Crosstrek оснащений послідовно-паралельною гібридною системою, яка дозволяє використовувати як бензиновий двигун, так і електромотор. Хоча можливість рухатися виключно на електроенергії передбачена, невелика батарея ємністю 1,1 кВт-год обмежує тривалість такого режиму, змушуючи бензиновий двигун активуватись раніше. Літій-іонна батарея розташована під вантажним відсіком, що забезпечує зменшення ваги та підвищення ефективності системи.
Як і всі моделі Subaru, гібридний Crosstrek має фірмову систему симетричного повного приводу (AWD), яка механічно з'єднує передні і задні колеса через карданний вал. Крім того, у багажному відділенні є розетка потужністю 1500 Вт, яка стане в нагоді під час відпочинку на природі.
Головний технічний директор Subaru, Тецуо Фуджінукі, зазначив, що хоча опозитний двигун не є найбільш ефективним рішенням, компанія продовжує використовувати його через свою спадщину. Він підкреслив: «Ми могли б обрати інший шлях для покращення ефективності, але що було б Subaru без боксерного двигуна? Ми залишаємося вірними своїм традиціям».
Прем’єра гібридного Crosstrek відбудеться в Японії у грудні 2024 року, а на міжнародному ринку модель з’явиться у 2025 році.
Вам може зацікавити



