Alpine A390: французький електрокросовер готується підкорювати США
Французька компанія Alpine, яка є частиною Renault, має амбітні плани щодо виходу на ринок США з лінійкою електромобілів. Представлений концепт A390_β стане флагманом цієї експансії, коли його виробництво розпочнеться.
A390, позбавлений грецької літери β після запуску в серію, поєднує риси низькопрофільного кросовера та седана завдяки своїм пропорціям і похилому даху. Він оснащений великими колесами — 22-дюймовими спереду та 23-дюймовими ззаду, а дизайн черпає натхнення зі сніжинок і синього дорогоцінного каменя в центрі.
Замість традиційних круглих фар, як у моделі A110, A390 має сучасне освітлення в стилі суперкара Alpenglow, що розроблений на базі водневих технологій. Спереду автомобіль прикрашає тонка LED-смуга, під якою розміщені трикутні фари, що, за словами компанії, символізують "космічний пил". Цей мотив також відображається у задніх фарах та вентиляційних отворах переднього бампера.
Alpine не надала детальної інформації про силову установку A390, але наголосила на його вдосконаленій аеродинаміці. Потоки повітря проходять під LED-смугою та через спеціальні канали на капоті, що схоже на "R-Wing" у електрокарі Dodge Charger Daytona або на аеродинамічні рішення від Polestar 3.
Задня частина авто відзначається аеродинамічним плавником на даху, що розділяє заднє скло, повторюючи гоночний стиль прототипів Alpine A424. Також задній світловий елемент може розширюватися на 3,1 дюйма, що разом із дифузором допомагає зменшити опір і збільшити запас ходу електрокара.
Салон концептуального авто вирізняється гоночними сидіннями, створеними на базі болідів Формули-1, хоча серійна версія отримає стандартні сидіння. Мінімалістичний інтер'єр має кермо у формі йока та "режим F1", який відкидає сидіння та піднімає педалі для симуляції позиції водія гоночного авто. Заднє сидіння виготовлено з піни пам'яті, а панель приладів проєктує показники у вигляді голограм на три скляні елементи.