Lexus LX700h Overtrail: поєднання сили та елегантності у гібридному форматі

Lexus LX700h Overtrail: поєднання сили та елегантності у гібридному форматі
Авто Новини

У Сполучених Штатах варіант Overtrail буде доступний виключно для моделі LX700h, яка пропонується з двома або трьома рядами сидінь. Старт продажів модернізованого LX 2025 року запланований на початок наступного року, а вартість стане відомою ближче до офіційного запуску.

Після майже трьох десятиліть на ринку, Lexus LX нарешті отримав гібридну версію. Четверте покоління розкішного позашляховика дебютує з моделлю 700h, яка тепер очолює модельний ряд. Незважаючи на глобальну тенденцію до зменшення об'ємів двигунів у гібридах, LX700h зберігає свій 3,4-літровий V6 із двома турбінами, доповнений гібридною силовою установкою паралельного типу.

Lexus LX700h Overtrail: поєднання сили та елегантності у гібридному форматі

Особливістю LX700h є мотор-генератор, розташований між бензиновим двигуном та 10-ступеневою автоматичною трансмісією. Це відрізняє його від попередніх гібридних моделей Lexus, адже система містить як генератор, так і стартер, що забезпечує надійність у разі несправностей. Навіть у випадку збою гібридної системи, позашляховик продовжить рух на одному лише двигуні внутрішнього згоряння.

Ця надійність забезпечується генератором, який заряджає 12-вольтову батарею, та стартером, що запускає бензиновий двигун окремо. У разі несправностей також доступні низький діапазон передач, система контролю тяги та пневмопідвіска з функцією Active Height Control, яка автоматично змінює кліренс.

Для підвищення прохідності на бездоріжжі, Lexus оснастив LX700h водонепроникною конструкцією гібридної батареї, розташованої в задній частині підлоги. Водонепроникний лоток, що складається з верхнього та нижнього секцій, захищає батарею. Незважаючи на додаткові компоненти, LX700h може долати водні перешкоди глибиною до 27,5 дюймів.

Також у версії Overtrail доступні блокування передніх та задніх диференціалів, які доповнюють центральний диференціал. Для покращення керованості на бездоріжжі LX700h оснащений спеціальними шинами: для одних регіонів – це позашляхові шини 265/70 R18, для інших – зимові 265/65 R18. Така комплектація вже була застосована на інших моделях Lexus, як-от GX і NX.

Технічні характеристики потужності поки не оголошені, але для порівняння можна зазначити, що LX600 має 409 кінських сил і 479 фунт-футів крутного моменту. Наприклад, у Tundra i-Force Max ці показники досягають 437 к.с. і 583 фунт-фути. Відомо, що модель LX700h для Близького Сходу важить 6128 фунтів, тоді як базова версія в США – 5665 фунтів, а модель Ultra Luxury – 5945 фунтів.

Lexus LX700h Overtrail: поєднання сили та елегантності у гібридному форматі

LX700h також отримав нову систему перемикання передач Electro-Shiftmatic, яка стала першою в історії позашляховиків Lexus. Ця технологія, вперше представлена в Prius у 2003 році, тепер пропонує преміальний "перемикач передач із тактильним відчуттям та високою зручністю".

Оновлений LX700h надійде у продаж ближче до кінця цього року, а ціна, ймовірно, буде вищою за поточний LX600, який у США коштує від $93,915 до $134,490.