Продажі Subaru BRZ та WRX різко знизилися
Хоча спортивні автомобілі Subaru мають своїх шанувальників серед автоентузіастів, у 2024 році їх продажі помітно скоротилися. За останні 26 місяців компанія показувала постійне зростання, але це відбувалося переважно завдяки кросоверам та позашляховикам. Водночас моделі BRZ і WRX значно втратили позиції, завершивши третій квартал зі зниженням продажів.
Subaru BRZ зафіксувала продажі лише на рівні 2,323 одиниць до вересня, що на 30,9% менше, ніж у той же період 2023 року. Попри приріст на 7,8% у вересні (291 продана одиниця), загальна картина виглядає невтішною. Toyota GR86, сестринська модель, продемонструвала значно кращі результати: її продажі зросли на 10,4% і досягли 9,643 одиниць, що вчетверо перевищує показники BRZ.
Модель WRX також зазнає втрат: продажі впали на 34,2% і склали 13,545 одиниць. У вересні продажі знизилися на 18,5%, до 1,329 автомобілів. Представник Subaru пояснював це високими кредитними ставками та затримкою з оновленням моделі.
Як можна покращити ситуацію? Можливо, варто відмовитися від пластикового обважування для повернення більш спортивного вигляду. Також було б доречним повернення WRX Sportwagon з механічною коробкою на ринок США. Однак надії на нову версію WRX TR не виправдалися, і її вже замінила WRX tS, яку випустять на початку наступного року.
Крім BRZ та WRX, падіння продажів спостерігається й у інших моделей Subaru: Ascent (-9,1%), Impreza (-15,1%) та Legacy (-25,4%). Проте загальні продажі Subaru виросли на 5,6% за перші дев'ять місяців року, завдяки зростанню попиту на Forester (+22,3%), Crosstrek (+15%) та Outback (+2,8%). Повністю електрична Solterra також демонструє значне зростання на 58,6%.
Вам може зацікавити