Італія критикує заборону ЄС на ДВЗ: "Нереалістична ідея"
Хоча Європейський Союз з 2035 року не забороняє продаж нових автомобілів з ДВЗ прямо, він планує блокувати транспортні засоби з шкідливими викидами. Це фактично означає припинення продажу автомобілів із традиційними двигунами, якщо виробництво синтетичного палива з нульовими викидами не стане масовим протягом наступних десяти років. Однак досягти цього в короткі терміни виглядає малоймовірним, що викликає хвилю критики.
Міністр охорони довкілля Італії Гільберто Пікетто Фратін нещодавно назвав план ЄС "абсурдним" та "ідеологічним", підкресливши, що Європа потребує більш реалістичного підходу. Італійський уряд наполягає на перегляді рішення до 2026 року, вважаючи, що автомобільна індустрія може опинитися під загрозою. Міністр промисловості Адольфо Урсо пропонує провести перегляд вже у 2025 році.
Уряд Джорджії Мелоні виступає за більш гнучкий перехід до декарбонізації, дозволяючи кожній країні обирати свій шлях досягнення екологічних цілей. Вони вважають нереалістичним повний перехід на електромобілі за 10 років і пропонують поступовий підхід.
Деякі автовиробники, зокрема Volvo, Mercedes, Porsche і Ford, вже відклали свої плани з переходу на електромобілі, визнаючи, що виконати амбітні терміни буде складно. Зі зниженням субсидій на електромобілі їхній попит також падає, що створює додаткові труднощі.
Події в ЄС можуть мати глобальні наслідки, оскільки більшість автовиробників орієнтуються на європейський ринок. Якщо заборона на нові автомобілі з ДВЗ набере чинності у 2035 році, це вплине на автовиробництво по всьому світу.