Як Nissan мало не випустив Skyline GT-R у США в 90-х
Згідно з нещодавнім інтерв’ю з основними розробниками автомобіля, опублікованим японським виданням Best Car Web, компанія серйозно розглядала можливість продажу GT-R в США.
Після того, як модель GT-R покоління R33 здобула популярність у Європі, особливо завдяки появі на телешоу Top Gear, тодішній президент Nissan, Йошикадзу Ханава, доручив керівнику проекту Сьозо Ватанабе розглянути варіанти виходу на американський ринок.
Як розповів Ватанабе виданню Best Car Web, головною перешкодою стала необхідність адаптації автомобіля до лівостороннього руху в Північній Америці. Перенесення керма на лівий бік спричинило б значні технічні складнощі. "Подвійні турбіни GT-R розташовані так, що зміщення рульового валу вліво могло б призвести до перегріву," - пояснив Ватанабе. Вони обмірковували перехід на одинарну турбіну, але врешті-решт відмовилися від цього варіанту, щоб не зруйнувати унікальний характер GT-R.
Наступник R33, R34 Skyline GT-R, також зіткнувся з важливим рішенням. Команда розглядала можливість замінити легендарний двигун RB26DETT на V-6. Прототип з V-6 був створений і навіть пройшов випробування, де продемонстрував хорошу керованість. Однак, остаточне рішення було прийнято на користь збереження прямої шістки, щоб забезпечити сумісність з передовою системою повного приводу GT-R і зберегти спадковість моделі.
"Ми не могли уявити R34 Skyline без GT-R, тому довго зважували всі варіанти," - поділився Ватанабе. "У результаті ми вирішили вдосконалити пряму шістку GT-R, залишивши V-6 для майбутніх моделей."
Він мав на увазі не R35 GT-R, а купе зі значком Skyline, яке згодом стало відомим у США як Infiniti G35.
Інтерв'ю пропонує захоплюючий погляд на процес розробки GT-R, включаючи цікаві анекдоти, наприклад, як інженери надихалися кіньми для створення легендарної системи повного приводу GT-R. Для фанатів Skyline це обов'язкове читання.