Neta S Wagon: перший серійний автомобіль на інноваційному скейтборд-шасі CATL CIIC готується до виходу на ринок
Це знаменна подія, оскільки цей універсал не лише першим втілить технологію CATL, але й стане першою у світі серійною моделлю, оснащеною будь-якою платформою для скейтбордів. Очікується, що 800V версія Neta S Wagon з системою CIIC дебютує публічно наприкінці серпня, ймовірно, на автосалоні в Ченду.
Система CIIC від CATL об'єднує батарею, електричну трансмісію, підвіску, гальма та інші компоненти в єдине, попередньо зібране шасі з використанням технології Cell-to-Chassis (CTC). Однією з ключових переваг цієї платформи є можливість розділення верхньої та нижньої частин кузова, що дозволяє проводити паралельні процеси розробки та значно скорочує терміни створення автомобіля.
У 2023 році CATL оголосила про успішне завершення випробувань платформи CIIC у Китаї. Вона продемонструвала вражаючі результати, зокрема запас ходу в 1000 км за циклом CLTC і енергоспоживання 10,5 кВт-год на 100 км. Платформа також може забезпечити 300 км запасу ходу лише за 5 хвилин заряджання, з ефективністю акумулятора в 75%. Тестовим автомобілем виступав седан B-класу, найімовірніше, виробництва компанії Neta.
Houzon Auto, материнська компанія Neta, стала першим партнером CATL щодо використання скейтборд-шасі CIIC, підписавши угоду в січні 2023 року. Перший автомобіль на цій платформі планують випустити в третьому кварталі 2024 року.
Крім того, CATL уклала партнерські угоди щодо платформи CIIC з іншими великими автовиробниками, такими як BAIC та VinFast, а також є припущення про можливу співпрацю з Huawei.