Pagani розкриває: 70% покупців Utopia обирають механічну коробку передач

Pagani розкриває: 70% покупців Utopia обирають механічну коробку передач
Авто Новини

Pagani Utopia привносить важливі зміни в порівнянні зі своїм попередником, Huayra, пропонуючи нову семиступеневу механічну коробку передач із закритим затвором. Ця опція швидко здобула популярність, значно перевершивши автоматизовану систему з одним зчепленням.

«Більше 70% наших клієнтів обрали механічну коробку передач», - поділився Ганнес Занон, комерційний директор Pagani, в інтерв'ю Motor1 під час дебюту Utopia Roadster в Монтереї.

Цей тренд відображає загальну зміни в секторі люксових спортивних автомобілів. Якщо десятиліття тому автоматика домінувала, то сьогоднішні автолюбителі частіше вибирають механіку. Створення такої трансмісії стало справжнім викликом для Pagani, який мав розробити систему, здатну витримати 811 фунт-футів крутного моменту.

«Процес розробки був складним, адже ми мали створити компоненти, яких не існувало на ринку», - пояснив Занон. «Ми розробили коробку передач і зчеплення, здатні впоратися з великою потужністю та забезпечити приємне водіння. Це був процес навчання, який включав створення власної системи зчеплення».

Коробка передач Utopia має унікальну вигнуту першу передачу, розташовану внизу і зліва, трохи нижче заднього ходу. Зчеплення - це 215-мм тридисковий агрегат, розроблений для надійності та керованості.

«Ми вдосконалили конструкцію зчеплення для підвищення його довговічності», - зазначив Занон. «Зазвичай наші клієнти змінюють зчеплення кожні 20 000 - 25 000 кілометрів, навіть за агресивної їзди».

Pagani вже випустила 40 одиниць Utopia і не єдина, хто пропонує механічні трансмісії для розкішних спортивних автомобілів. Porsche 911 GT3 з механічною коробкою передач постійно продається в США краще, ніж його аналог з PDK, а лімітована серія Valour від Aston Martin та новий гіперкар Nilu також відповідають інтересам шанувальників ручних передач.

Попри зростання попиту на механічні коробки серед еліти, доступні спортивні автомобілі все ще рідко мають цю опцію. Наразі менше 20 спортивних моделей доступні з механічною трансмісією, і BMW, яка випускає чотири з них, планує поступово відмовитися від механічних трансмісій до кінця десятиліття.

Є надія, що тенденція до відмови від механічних трансмісій пошириться і на більш доступні спортивні автомобілі. Проте, з урахуванням розвитку гібридних технологій та передових систем безпеки, майбутнє залишається непевним. Зараз же, задоволення від механічної коробки передач продовжує бути яскравим аспектом у світі розкішних автомобілів.