Зниження прибутковості дилерів Nissan

Зниження прибутковості дилерів Nissan
Авто Новини

Дилерські центри Nissan у США переживають важкий період. Згідно з даними Automotive News, прибутки впали на 70% у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року.

Інсайдер галузі повідомив Automotive News, що близько 38% з 1 071 американських дилерських центрів Nissan наразі працюють із збитками. Рівень прибутку досяг найнижчого рівня за останні 15 років через дефіцит гібридних автомобілів та перенасичення ринку дилерів.

Nissan є єдиним великим американським автовиробником, що не має в модельному ряді м'яко-гібридних або плагін-гібридних автомобілів. Хоча компанія планує вивести на ринок плагін-гібрид на базі Mitsubishi Outlander PHEV і гібридний Rogue до 2027 року, її конкуренти активно заробляють на продажах гібридів. Automotive News зазначає, що близько 30% автомобілів Toyota, проданих минулого року, були оснащені гібридними технологіями, а гібриди становили близько половини всіх продажів Accord і CR-V у 2023 році.

Кількість дилерських центрів Nissan у США перевищує оптимальний рівень для компанії, враховуючи її зменшену частку на ринку. Сьогодні на автомобілі Nissan припадає 5,8% від загальної кількості проданих в Америці автомобілів, в порівнянні з 7,7% п'ять років тому. Дилери, опитані Automotive News, вважають, що існуюча мережа дилерських центрів занадто велика для такої частки ринку, і деякі з них виступають за скорочення їх кількості до 40%.

Варто зазначити, що Nissan має більше дилерських центрів, ніж Honda, Hyundai чи Kia. Закриття малоефективних центрів може допомогти великим дилерам процвітати, а успішним меншим дилерам — розширитися.

Проте залишається питанням, чи має Nissan достатні фінансові ресурси для закриття та переорганізації дилерських центрів. Незважаючи на це, для зміни ситуації компанії Nissan потрібно здійснити суттєві реформи.