VW обіцяє динамічний електричний GTI
Volkswagen вже протягом майже року натякає на майбутній електричний GTI. Концепт ID.GTI Concept планується до серійного виробництва до 2026 року і буде орієнтований на європейський ринок. Окрім цього, VW має намір запропонувати цей потужний хетчбек і в США за орієнтовною ціною близько $25 000, хоча поки що це лише припущення. Тим часом, Motor1 Italy отримала можливість поспілкуватися з керівником у Вольфсбурзі про перший GTI без традиційного двигуна.
Томас Шефер використовував можливість, щоб прорекламувати новий електричний GTI, стверджуючи, що його підвіска і шасі будуть значно кращими, ніж у сучасного бензинового GTI. Мета полягає у створенні автомобіля, який не лише добре працює, але й буде «ще більш захоплюючим у керуванні та відчутті». Шефер також повідомив, що автомобіль отримає «GTI e-sound», тобто штучні звуки двигуна, які відтворюватимуться через динаміки. Важливо зазначити, що ID.GTI Concept є меншим за розміром, ніж Golf GTI. Шоу-кар, представлений на минулорічній виставці IAA Mobility в Мюнхені, побудований на платформі ID.2all, і має розміри, подібні до Polo. Менша модель GTI, яка все ще доступна в Європі, оснащена 2,0-літровим турбодвигуном потужністю 204 кінські сили. До свого зняття з виробництва у 2023 році, ще менший up! GTI мав 1,0-літровий трициліндровий турбодвигун потужністю 115 к.с.

Ще один повністю електричний Golf з'явиться лише наприкінці десятиліття, а нова модель Mk9 очікується пізніше. Нинішній Mk8 Golf з традиційними двигунами може продовжити своє виробництво до 2035 року, оскільки VW розглядає можливість випуску двох поколінь одночасно протягом кількох років. Цього року Golf святкує свій 50-річний ювілей, а GTI досягне цього рубежу у 2025 році.
Технічно Scirocco GTI був першим у виробництві, починаючи з літа 1976 року, а Golf GTI з’явився восени того ж року. Проте VW представив оригінальний Golf GTI на виставці IAA у Франкфурті у 1975 році.

На фестивалі GTI Fan Fest у Вольфсбурзі Шефер розповів Motor1 Italy, що VW має намір перенести «дух ДНК [бензинового GTI] в електричну еру». Він підкреслив, що майбутні GTI без двигунів внутрішнього згоряння будуть пропонувати «високу продуктивність і культовий дизайн», зберігаючи свою впізнавану ідентичність. Логотип GTI, що розшифровується як Grand Touring Injection, незабаром може бути змінений, включивши блискавку замість літери «I», що буде символізувати електричні спортивні автомобілі.
В тому ж інтерв'ю глава VW підтвердив мету компанії - до 2030 року електромобілі повинні становити щонайменше 80 відсотків річного обсягу продажів у Європі. Розкішні бренди VW Group, такі як Bentley, Porsche і Audi, також оновили свої цілі щодо електромобілів, визнавши, що бензинові автомобілі, ймовірно, залишаться на ринку довше, ніж спочатку планувалося.