GR Corolla тепер доступна з автоматичною коробкою передач
Toyota GR Corolla вже два роки продавалася лише з шестиступінчастою механічною коробкою передач. Однак це зміниться у 2025 модельному році, коли виробник додасть восьмиступінчасту автоматичну коробку передач як нову опцію. Окрім цього, модель отримала кілька покращень у продуктивності, включаючи збільшений крутний момент та вдосконалену систему охолодження.
Нова автоматична коробка передач Gazoo Racing Direct обладнана системою запуску та підрульовими перемикачами. Вона має унікальне програмне забезпечення, яке відрізняється від програм, що використовуються в GR Supra та GR86. На відміну від інших автоматичних коробок передач, які змінюють передачі залежно від поведінки автомобіля, у Corolla використовуються дані з педалей гальма та акселератора для прогнозування оптимального часу для перемикання передач.
GR Corolla пропонує чотири режими водіння – Normal, Sport, Eco та Custom. Toyota спеціально налаштувала автоматичну коробку передач для режиму Sport. Команда розробників GR оптимізувала точки перемикання передач, щоб вони відповідали шестиступінчастій механічній коробці передач. Автоматична коробка також оснащена системою охолодження, яка допомагає підтримувати температуру під час трекових заїздів.
Окрім нової коробки передач, Toyota також вдосконалила турбований 1,6-літровий трициліндровий двигун G16E-GTS. Він продовжує виробляти 300 кінських сил, але крутний момент збільшився з 273 до 295 фунт-футів. Передні та задні диференціали Torsen з обмеженим ковзанням тепер є стандартними для повнопривідного 2025 GR Corolla (раніше вони були опцією для нижчих комплектацій).

Toyota також покращила підвіску хетчбека, додавши відскокові пружини спереду та ззаду для зменшення підйому внутрішнього колеса під час активного водіння. Автовиробник також вдосконалив задні пружини та стабілізатори, піднявши точку кріплення заднього важеля, щоб зменшити присідання під час прискорення.
Новий передній бампер не лише додає автомобілю стилю. У 2025 GR Corolla вдосконалено гальмівні канали та нову конструкцію повітряної завіси, яка зменшує турбулентність навколо шин, підвищуючи стабільність. Нова передня частина також дозволяє розмістити охолоджувач автоматичної коробки передач та опційний субрадіатор.
Toyota запропонує 2025 GR Corolla у комплектаціях Core, Premium та Premium Plus. Версія Circuit Edition більше не буде доступна. Нова комплектація Premium Plus стандартно обладнана карбоновим дахом, вентильованим капотом, проекційним дисплеєм та іншими функціями. Всередині автомобіль отримав нові оздоблення на різних поверхнях та перемикачах у салоні.
Вісімнадцятидюймові, 15-спицеві легкосплавні колеса є стандартними для комплектацій Core та Premium, тоді як автомобілі Premium Plus оснащені вісімнадцятидюймовими матовими чорними колесами. Усі GR Corolla поставляються з шинами Michelin Pilot Sport 4, Toyota Safety Sense 3.0 та безкоштовним річним членством у Національній автоспортивній асоціації.
2025 GR Corolla надійде у дилерські центри цієї зими. Toyota обіцяє опублікувати інформацію про ціни та додаткові деталі пізніше цього року. Вартість базової моделі 2024 GR Corolla починається від $37,635 (включаючи $1,135 за доставку) для комплектації Core і досягає $46,275 для Circuit Edition.
Вам може зацікавити